site
stats
عالمی خبریں

شمالی کوریا کی جانب سے بیلسٹک میزائل کا ایک اور تجربہ

پیانگ ینگ: شمالی کوریا نے ایک اور بیلسٹک میزائل کا تجربہ کیا ہے جس پر غور کے لیے اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کا اجلاس طلب کر لیا گیا ہے۔ امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کا کہنا ہے کہ وہ شمالی کوریا سے نمٹ لیں گے۔

شمالی کوریا نے ایک اور بیلسٹک میزائل کا تجربہ کیا ہے۔ یہ بیلسٹک میزائل 1 ہزار کلو میٹر دور بحیرہ جاپان میں گرا اور یہ شمالی کوریا کا اب تک سب سے اونچی پرواز کرنے والا میزائل ہے۔

جاپانی حکام کا دعویٰ ہے کہ شمالی کوریا کا بیلسٹک میزائل اس کے خصوصی اقتصادی زون میں گرا۔

شمالی کوریا کی جانب سے پابندی کے باوجود میزائل تجربہ کا نوٹس لیتے ہوئے اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کا اجلاس طلب کرلیا گیا ہے۔ وائٹ ہاؤس کے ترجمان کا کہنا ہے کہ صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے کہا کہ شمالی کوریا سے نمٹ لیں گے۔

مزید پڑھیں: شمالی کوریا میں ایٹمی تجربے کے لیے کھودی جانے والی سرنگ گر گئی

یاد رہے کہ شمالی کوریا کے حکمران کم جونگ ین کے جنگی جنون کی وجہ سے گزشتہ کچھ عرصے میں شمالی کوریا نے بے شمار جوہری اور میزائل تجربے کیے ہیں۔

حالیہ کچھ دنوں میں امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ اور کم جونگ ین کی جانب سے دھمکی آمیز بیان کے بعد دونوں ممالک کے درمیان جنگ کی سی صورتحال پیدا ہوگئی ہے۔

چند روز قبل شمالی کوریا کے چھٹے جوہری تجربے کے بعد اقوام متحدہ نے متفقہ طور پر شمالی کوریا پر نئی پابندیاں عائد کرنے کی منظوری دی تھی۔

نئی پابندیوں میں شمالی کوریا کی توانائی اور ٹیکسٹائل انڈسٹری کو نشانہ بنایا گیا۔ اس پابندی سے شمالی کوریا کو سالانہ 80 کروڑ ڈالرز کا نقصان ہوگا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top