شمالی کوریا نے جوہری تنصیبات تباہ کرنے کی تاریخوں کا اعلان کردیا north-korea-to-do-away-with-nuclear-site
The news is by your side.

Advertisement

شمالی کوریا نے جوہری تنصیبات تباہ کرنے کی تاریخوں کا اعلان کردیا

پیانگ یانگ : شمالی کوریا نے اپنی جوہری تنصیبات کو ختم کرنے کا عندیہ دے دیا، شمالی کوریائی حکام نے اعلان کیا ہے کہ 23 اور 25 مئی درمیان میں ایٹمی تنصیبات کو تباہ کردیا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق شمالی کوریا کی جانب سے عالمی جوہری پروگرام قوانین کی ہمیشہ خلاف ورزی کی جاتی رہی ہے، جس کے نتیجے میں امریکا نے ان پر مختلف پابندیاں بھی عائد کر رکھی ہیں اس کے باجود امریکی حکام نے دعویٰ کیا تھا کہ شمالی کوریا جوہری پروگرام سے متعلق بات چیت کرنے پر آمادہ ہے۔

غیر ملکی خبر رساں کا کہنا ہے کہ شمالی کوریا نے امریکا کی خواہشات پر عمل کرتے ہوئے اپنی ایٹمی تنصیبات کو ختم کرنے کا فیصلہ کرلیا ہے، شمالی کوریا کے حکام جوہری تنصیبات کو ختم کرنے کے آپریشن کے دوران ایٹمی سرنگوں، ریسرچ عمارتوں اور چیک پوسٹوں کو دھماکوں سے اڑائے گا۔

شمالی کوریائی حکام کا کہنا تھا کہ شمالی کوریا نے جوہری تنصیبات کو تباہ کرنے کے حوالے سے 23 مئی اور 25 مئی کے درمیان تمام ایٹمی تنصیبات تباہ کردیا جائے گا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا شمالی کوریا اپنی تنصیبات مئی کی آخری تاریخوں میں جب تباہ کرے کا اس دروان امریکا، جنوبی کوریا اور دیگر ممالک کے صحافیوں کو بھی موقع پر مدعو کیا جائے گا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ دونوں ممالک کے سربراہوں کے درمیان ہونے والی ملاقات سے قبل شمالی کوریا کی جانب سے ایٹمی تنصیبات کو ختم کرنے کے سلسلے میں کیے جانے والے اقدامات کا خیر مقدم کیا ہے۔

واضح رہے کہ امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ اور شمالی کوریا کے سربراہ کم جونگ ان کے درمیان ملاقات 12 جون کو سنگاپور میں ہوگی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں