site
stats
عالمی خبریں

امریکہ شمالی کوریا کے میزائل خطرے سے نمٹنے کے لیےتیار

واشنگٹن : امریکی فوجی حکام کا کہناہےکہ جنوبی کوریا میں جدید دفاعی میزائل نظام کی تنصیب شمالی کوریا کے ہوش ٹھکانے لے آئے گی۔

تفصیلات کےمطابق امریکی پیسیفک کمانڈ کے سربراہ ایڈمرل ہیری ہیرس کاکہناہےکہ ’امریکہ شمالی کوریا کے میزائل خطرے سے نمٹنے کے لیے بہترین ٹیکنالوجی کے ساتھ تیار رہے گا‘۔

ایڈمرل ہیری کےمطابق جنوبی کوریا میں جدید دفاعی میزائل نظام کی تنصیب شمالی کوریا کے رہنما کم جونگ ان کو اگر اپنے گھٹنوں پر نہیں تو ان کے ہوش ٹھکانے لے ہی آئے گی۔


امریکہ کا خصوصی بحری بیڑہ شمالی کوریا کی طرف روانہ


؎ امریکی پیسیفک کمانڈ کے سربراہ نے امریکی کانگریس کوبتایاکہ شمالی کوریا کے پاس جب بھی اس قدر فوجی صلاحیت ہوئی وہ امریکہ پر حملہ کرنے کی کوشش کرے گا۔

دوسری جانب چین نے اپنی بڑھتی ہوئی فوجی طاقت کا مظاہرہ کرتے ہوئے ملک میں تیار کیا جانے والا دوسرا طیارہ بردار بحری جہاز پانی میں اتار دیا ہے۔

واضح رہےکہ ایڈمرل ہیری کا کہناہےجنوبی کوریا میں تنصیب کیا جانے والا میزائل نظام مکمل طور پر دفاعی نظام ہے۔ اس کا ہدف شمال کی طرف ہے،مغرب کی جانب نہیں۔ یہ نظام چین کے لیے کوئی خطرہ نہیں ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top