The news is by your side.

Advertisement

انجمن ہلال احمر کے چیئرمین کی تعیناتی کا نوٹی فکیشن معطل

اسلام آباد: انجمن ہلال احمر کے چیئرمین کی تعیناتی کا نوٹی فکیشن معطل کر دیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق اسلام آباد ہائی کورٹ نے ریڈ کریسنٹ کے چیئرمین کی تعیناتی کے خلاف درخواست پر سماعت پر کرتے ہوئے مشہور گلوکار ابرار الحق کی تعیناتی کا نوٹی فکیشن معطل کر دیا ہے۔

اسلام آباد ہائی کورٹ نے تعیناتی پر وفاق سے آیندہ سماعت پر جواب بھی طلب کر لیا ہے، صدر مملکت نے آرڈیننس کے ذریعے ابرار الحق کو انجمن ہلال احمرکا چیئرمین تعینات کیا تھا۔

ابرار الحق کی تعیناتی کو پاکستان ریڈ کریسنٹ سوسائٹی کے سابق چیئرمین سعید الہٰی نے عدالت میں چیلنج کیا ہے۔

یاد رہے کہ تین دن قبل 15 نومبر کو تحریک انصاف کے رہنما اور پاکستانی گلوکار ابرار الحق کو ہلال احمر کا چیئرمین مقرر کیا گیا تھا،صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی کی منظوری کے بعد ابرار الحق کی تقرری کا باقاعدہ نوٹی فکیشن جاری کیا گیا۔

یہ بھی پڑھیں:  ابرار الحق ہلال احمر کے چیئرمین مقرر

خیال رہے کہ محکمہ ہلال احمر کی صدارت ڈاکٹر عارف علوی کے پاس ہے، انھوں نے حکومت کی جانب سے موصول ہونے والی سفارش پر اپنے اختیارات کا استعمال کرتے ہوئے اُسے منظور کیا تھا۔

نمایندہ اے آر وائی نیوز عبدالقادر کے مطابق ایک سال سے زائد عرصے کے بعد ابرار الحق کو حکومتی عہدہ دیا گیا تھا، انھیں تین سال کے لیے ریڈ کریسنٹ کا چیئرمین مقرر کیا گیا تھا لیکن آج ان کی چیئرمین شپ کا نوٹی فکیشن معطل کر دیا گیا۔

ابرار الحق گلوکاری اور سیاست کے ساتھ سماجی کام بھی کرتے ہیں، اُن کا فلاحی ادارہ غریب اور مستحق افراد کو علاج سمیت دیگر ضروریات زندگی کی سہولیات فراہم کرتا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں