The news is by your side.

Advertisement

پرائیویٹ نرسریز کے حوالے سے کویت کا بڑا فیصلہ

کویت سٹی: کویت کی کرونا ایمرجنسی کی سپریم کمیٹی نے نجی نرسریوں کو دوبارہ کام شروع کرنے کی منظوری دے دی۔

تفصیلات کے مطابق کویت میں پرائیویٹ نرسریز کو اگلے تعلیمی سال کے آغاز ہی سے کام دوبارہ شروع کرنے کی منظوری دے دی گئی، اس سلسلے میں سیکریٹریٹ جنرل برائے وزرا کونسل نے وزارت سماجی امور اور کمیونٹی ڈویلپمنٹ کو آگاہ کر دیا۔

روزنامہ الرای کی رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ وزرائے مجلس کے سیکریٹری جنرل کی جانب سے پانی و بجلی اور توانائی کے وزیر ڈاکٹر مشعان العتیبی کو ایک مراسلہ ارسال کیا گیا ہے جس میں نرسریوں کا کام دوبارہ شروع کرنے کے منصوبے کے بارے میں اعلان کیا گیا۔

مراسلے میں کہا گیا ہے کہ سپریم کمیٹی نے 28 اپریل کو اصولی طور پر نرسریز کو کام کی اجازت دینے پر اتفاق کیا تھا، بشرط یہ کہ وزارت سماجی امور اور صحت بچوں کو کرونا وائرس کے انفیکشن سے بچانے کے لیے کوئی طریقہ کار وضع کرے، اور اس سلسلے میں نرسریوں کی کوششوں کے بارے میں کرونا ایمرجنسی کمیٹی کو ایک رپورٹ فراہم کی جائے۔

کویت: ممنوعہ ممالک کے مسافروں کے لیے بڑی خوش خبری

واضح رہے کہ کویت نے ممنوعہ ممالک سے آنے کے لیے غیر ملکیوں کو کسی تیسرے ملک میں 14 دن گزارنے سے بھی استثنیٰ دے دیا ہے، ویکسینیشن کرنے والے تارکین وطن براہ راست سفر کر کے اب کویت آ سکتے ہیں، قرنطینہ کے لیے کسی تیسرے ملک میں رکنے کی ضرورت نہیں ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں