site
stats
صحت

نرسوں کی اہمیت ڈاکٹرز سے زیادہ ہے: ارشد وہرہ

کراچی: ڈپٹی میئر کراچی ارشد وہرہ کا کہنا ہے کہ نرسوں کی اہمیت ڈاکٹرز سے زیادہ ہے، ڈاکٹرز آپریشن کرکے چلے جاتے ہیں‘ یہ نرسیں ہی ہیں جو ڈاکٹرز کی عدم موجودگی میں مریض کی دیکھ بھال کے فرائض سر انجام دیتی ہیں۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے کراچی انسٹیٹیوٹ آف ہارٹ ڈیزیز میں نرسوں کے عالمی دن کے حوالے سے منعقدہ تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کیا۔

ڈپٹی میئرنے کہا کہ کے ایم سی کے اسپتالوں میں مسائل سے بخوبی آگاہ ہیں اور نرسوں اور پیرا میڈیکل اسٹاف کے مسائل کے حل کیلئے جلد اقدامات بروئے کار لائے جائیں گے۔

ارشد وہرہ نے نرسوں کو مخاطب کرتے ہوئے کہا کہ اللہ تعالیٰ نے آپ لوگوں کو مریضوں کے لئے فرشتہ بنایا ہے، اسی طرح محنت اورلگن سے اپنے فرائض سرانجام دیتی رہیں۔


زخموں کی مسیحائی کرنے والی نرسوں کا عالمی دن


 اس موقع پراسسٹنٹ نرسنگ ڈائریکٹر نسرین  خانم نے ڈپٹی میئرکراچی ارشد وہرہ کو نرسنگ شعبے کو درپیش مسائل سے آگاہ کیا، پروموشن اور الاؤنسز کی مد میں مراعات دلوانے کا مطالبہ کیا۔

ڈپٹی میئر نے بہترین کارکردگی دکھانے والی نرسوں اور اسٹاف میں شیلڈ تقسیم کیں۔

اس موقع پر ڈائریکٹر اسد اللہ حسینی، ڈپٹی ڈائریکٹر راشد سبزواری، محمد علی عباسی، ڈاکٹر زاہد رشید، ڈاکٹر ارشد، اسسٹنٹ ڈائریکٹر نرسنگ ودیگربھی موجود تھے۔

واضح رہے کہ کراچی انسٹیٹیوٹ آف ہارٹ ڈیزیزکا آغاز سنہ 2005میں ہوا تھا اور اس اسپتال میں نرسوں کی تعداد تریسٹھ ہے جو مختلف اوقات میں اپنی ڈیوٹیاں نبھا رہی ہیں۔

واضح رہے کہ نرسوں کا عالمی دن 12 مئی کو منایا گیا تھا تاہم کراچی انسٹی ٹیوٹ آف ہارٹ ڈیزیز میں اس حوالے سے تقریب کا انعقاد گزشتہ روز کیا گیا تھا۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پرشیئرکریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top