The news is by your side.

Advertisement

نیویارک: کام پر جانا ہے تو ویکسین لگوانی ہوگی

نیویارک: امریکی شہر میں نجی شعبوں کے ملازمین کے لیے ویکسین لازمی قرار دے دی گئی۔

تفصیلات کے مطابق نیویارک شہر کے میئر نے اعلان کیا ہے کہ اگر نیویارک کے باشندے کام پر جانا چاہتے ہیں تو انھیں ویکسین لگوانے کی ضرورت ہوگی۔

نیویارک کے میئر بل ڈی بلاسیو نے کہا کہ نیویارک میں نجی شعبوں کے ملازمین کے لیے کرونا ویکسینیشن لازمی کر رہے ہیں، شہر میں فیصلے کا اطلاق 27 دسمبر سے ہوگا۔

بل ڈی بلاسیو نے میڈیا کو بتایا کہ پبلک سیکٹر کے ملازمین کے لیے پہلے ہی ویکسینیشن لازمی کی گئی تھی، لیکن اس مینڈیٹ کو اب نجی شعبے کے تمام ملازمین تک بڑھا دیا گیا ہے۔

انھوں نے کرونا ویکسینیشن کی ضرورت کے حوالے سے چند وجوہ کا بھی ذکر کیا، میئر نے کہا ہمیں اب ایک نئے ویرینٹ کے طور پر اومیکرون کا سامنا ہے، ہمارے پاس ٹھنڈا موسم بھی ہے جو واقعی ڈیلٹا ویرینٹ کے ساتھ نئے چیلنجز پیدا کرنے والا ہے، اور ہمارے پاس چھٹیوں کے اجتماعات بھی ہیں۔

میئر کا کہنا تھا کہ نیویارک پہلا امریکی شہر ہوگا جس نے نجی شعبے کے کارکنوں کے لیے ویکسین کا حکم دیا ہے جس سے تقریباً ایک لاکھ 84 ہزار کاروبار متاثر ہوں گے۔

واضح رہے کہ پبلک سیکٹر کے کارکنوں کے لیے ویکسین مینڈیٹ کو، جو اس موسم خزاں کے شروع میں نافذ ہوا تھا، مزاحمت کا سامنا کرنا پڑا تھا، اور کچھ ملازمین نے اپنی ملازمتیں بھی چھوڑیں، تاہم پالیسی کے جواب میں ویکسینیشن کی شرح بڑھ گئی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں