The news is by your side.

Advertisement

اوباما نے کہا ہے کہ امریکی صدارت کوئی ٹی وی پروگرام نہیں

واشنگٹن : امریکی صدر کا کہنا تھا کہ ڈونلڈ ٹرمپ کے ماضی کی جانچ پرٹال کی جائے، اوباما کا کہنا تھا کہ امریکی صدارت کوئی ٹی وی پروگرام نہیں ہے.

تفصیلات کے مطابق امریکی صدر اوباما سے جب ریپبلکن صدارتی امیدوار ڈونلڈ ٹرمپ کے بارے میں پوچھا گیا تو انہوں نے میڈیا سے بات کرتے ہوئے کہا ہم مشکل دور سے گزر رہے ہیں اور امریکی صدارت ایک اہم منصب ہے یہ تفریح نہیں ہے.

امریکی صدر کا کہنا تھا کہ امریکی صدارت کے مقابلے کے امیدواروں کا معیار اور انکی مکمل جانچ پرٹال انتہاہی ضروری ہے اور ہر امیدوار کے لئے صدارتی منصب کےمعیار پر پورا اُترنا انتہائی اہم ہے.

ڈونلڈ ٹرمپ کو اپنی پارٹی سمیت امریکہ میں لوگوں کی جانب سے ان کی پیش کردہ سخت پالیسیوں پر تنقید کا نشانہ بنایاجارہا ہے، انہوں نے اپنی بیشتر تقاریر میں کہا تھا کہ اگروہ امریکی صدر منتخب ہوتے ہیں تو وہ امریکہ میں مسلمانوں کے داخلے پر بابندی عائد کریں گے، اس کے علاوہ انہوں نے کہا تھا کہ وہ ایک دیوار تعمیر کروائیں گے تاکہ میکسیکو سے ہجرت کرکے آنے والے لوگوں کے داخلے کو امریکہ میں روکا جاسکے.

امریکی صدر کا کہنا تھا کہ ڈونلڈٹرمپ کے ماضی کی جانچ پرٹال کی ضرورت ہے اور ان کی جانب سے ماضی میں دیئے گئے بیانات کو بھی نظر انداز نہیں کیا جاسکتا.

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں