The news is by your side.

Advertisement

ہلیری نے مجھے اچھا صدر بننے میں مدد کی،براک اوباما

شمالی کیرولینا : صدر براک اوباما بھی ہلیری کلنٹن کی انتخابی مہم میں سرگرم ہوگئے ہیں ، شمالی کیرولینا میں صدراوباما نےووٹرزکوقائل کرنےکی کوشش کے دوران کہا کہ ہلیری نے انہیں بہتر صدر بننے میں مدد کی۔

یاست شمالی کیرولینا میں ہلیری کلنٹن کی انتخابی مہم سے خطاب میں صدر اوباما کا کہنا تھا کہ ہلیری کلنٹن نے مجھے بہتر صدر بننے میں مدد کی، وہ بہترین پبلک سرونٹ ہیں، انہیں ہمیں درپیش چیلنجز کا علم ہیں۔

us1

اوبامانے ریبپلکن جماعت کے صدارتی امیدوار ڈونلڈٹرمپ پر تنقید کا موقع بھی ہاتھ سے جانے نہ دیا، انکا کہنا تھا کہ ٹرمپ کو وقت طور پر ملک کا کمانڈر ان چیف اور صدارت کیلئے نااہل کہنا متنازع نہیں ہے۔

اوباما نے خطاب کے دوران حامیوں کو خبردار کیا کہ ٹرمپ صدر منتخب ہونے کی صورت میں خطرناک ثابت ہوسکتےہیں۔

اس موقعے پر معروف امریکی گلوکار اورشاعر جیمس ٹیلر نے بھی خطاب کیا اور شرکاء کو محظوظ کیا، انہوں نے تمام امریکیوں پر زور دیا کہ وہ ووٹ کا حق استعمال کریں اور ڈیموکریٹک امیدوار ہلیری کلنٹن کو کامیاب کریں۔

us


مزید پڑھیں : صدراوباماہیلری کلنٹن کی انتخابی مہم میں سرگرم


اس سے قبل بھی امریکی صدر اوباما نے ہلیری کلنٹن پر مکمل اعتماد کا اظہار کرتے ہوئے کہنا تھا کہ ہیلری تجربے کار،باشعور اور با صلاحیت صدر ثابت ہوں گی، وہ اور ہیلری امریکا کے بارے میں مشترکہ نصب العین کے حامی ہیں۔

انہوں نے امریکی وزیرخارجہ کے طور پر اوباما نے ہیلری کلنٹن کے ریکارڈ کو سراہتے ہوئے کہا کہ ملک کی اعلیٰ ترین سفارت کار کی حیثیت سے اُنھوں نے عمدہ کام کیا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں