The news is by your side.

Advertisement

میلانیا کی مسکراہٹ پر لوگ حیران

واشنگٹن: سابق امریکی خاتون اول باربرا بش کی آخری رسومات کے موقع پر خاتون اول میلانیا ٹرمپ کی مسکرانے کی تصویر سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی اور لوگوں نے اس پر بے حد حیرانی کا اظہار کیا، لوگ دراصل اس لیے حیران تھے کہ میلانیا کو صدر ٹرمپ کے ساتھ ہوتے ہوئے کبھی بھی مسکراتے نہیں دیکھا گیا۔

سوشل میڈیا پر وائرل ہونے والی تصویر میں باربرا بش کی آخری رسومات کے موقع پر خاتون اول میلانیا ٹرمپ اور سابق صدر بارک اوباما ایک ساتھ بیٹھے ہیں۔

بظاہر یوں محسوس ہو رہا ہے جیسے اوباما نے اپنی فطری پرمزاح طبیعت کے باعث کوئی ایسی بات کہی جس پر میلانیا بے ساختہ مسکرا اٹھیں۔

تاہم ان کے مسکرانے کو سوشل میڈیا پر بہت حیرت سے دیکھا گیا۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر ایک شخص نے لکھا، ’یہ تصویر ڈونلڈ ٹرمپ کو ٹویٹ نہ کریں، انہیں یہ سوچ کر نفرت ہوجائے گی کہ اتنے سالوں میں میلانیا اگر پہلی بار مسکرائیں تو اوباما کے ساتھ گفتگو کرتے ہوئے‘۔

ایک صارف نے ڈونلڈ ٹرمپ کی حلف برادری اور باربرا بش کی آخری رسومات کی تصاویر ٹویٹ کرتے ہوئے کہا، ’بوجھیں کون سی تصویر آخری رسومات کے موقع پر لی گئی‘۔

ایک اور شخص نے کہا کہ یہ واحد موقع ہے جب ہم میلانیا کو خوش دیکھ رہے ہیں۔

ایک صارف کا کہنا تھا وہ اوباماز کے ساتھ آخری رسومات کی تقریب میں اتنی خوش ہیں جتنی وہ اپنے شوہر کے ساتھ وائٹ ہاؤس میں خوش نہیں۔

ایک شخص نے لکھا، ’کیا اپ نے میلانیا کو اس قدر خوش اور پرسکون کبھی اپنے شوہر کے ساتھ دیکھا ہے‘؟

ایک اور شخص نے صدر ٹرمپ کی تصویر ٹویٹ کرتے ہوئے ان کی طرف سے لکھا، ’میلانیا میرے مذاقوں پر کیوں نہیں ہنستی، کیا اسے لگتا ہے اوباما مجھ سے زیادہ مزاحیہ ہیں‘۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں