The news is by your side.

Advertisement

‘لیموزین کرائے پر حاصل کریں’، مگر کیوں؟ ویڈیو دیکھیں

اوہائیو: امریکا میں ایک شخص نے بچوں کو اسکول پہنچانے کے لئے انوکھا طریقہ اختیار کرتے ہوئے سوشل میڈیا صارفین کے دل جیت لئے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق کولمبس کے رہائشی راجر جونئیر نے بتایا کہ بچوں کو لے جانے والی اسکول بس ڈرائیورز کی ہڑتال کے باعث علاقے میں نہ آسکی جس کے باعث خدشہ تھا کہ بچے آج اپنی پڑھائی سے محروم نہ رہ جائے پھر اچانک مجھے ایک خیال آیا۔

راجرز نے بتایا کہ وہ فوری طور پر فیس بک پر متحرک ہوئے اور پیغام لکھا کہ آیا کوئی مقامی والدین چاہتے ہیں کہ ان کے بچے ادھار کی ‘لیموزین’ اسکول جائیں، اس پرکشش اور حیران کردینی والی پیشکش پر جلد ہی اسے درجنوں پیغامات موصول ہوئے، جس کے باعث پیر کے روز اس نے 25 بچوں کو لیموزین پر اسکول کی سواری دی جبکہ منگل کو یہ تعداد بڑھ کر 42 تک جاپہنچی۔

لیموزین کے مالک کا کہنا تھا کہ ہر کوئی شخص ہمیشہ یہ کہنا ہے کہ آئیے کمیونٹی کی مدد کریں اور ہر قسم کے تشدد کو روکیں لیکن میرے نزدیک تشدد روکنے سے بڑا قدم بچوں کو اسکول چھڑانے کے بجائے انہیں اسکول بھیجنا ہے۔

اوہائیو میں بس ڈرائیوروں کی ہڑتال جاری ہے، کولمبس سٹی اسکولوں کی سپرنٹنڈنٹ ٹالیسا ڈیکسن نے بورڈ میٹنگ میں بتایا کہ پندرہ سے بیس فیصد ڈرائیوروں کو ڈیوٹی پر واپس بلالیا گیا ہےجبکہ نقل و حمل کے لئے متبادل آپشنز پر غور کیا جارہا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں