The news is by your side.

Advertisement

عمان کے لیے بڑا اعزاز

مسقط: عمان کے ایک تحقیق دان ڈاکٹر عوف بن عبدالرحمٰن کو ان کی ایک تحقیق پر بڑے اعزاز سے نواز دیا گیا، عمانی حکومت نے ان کے اس اعزاز پر خوشی اور فخر کا اظہار کیا ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق عمانی محقق ڈاکٹر عوف بن عبدالرحمٰن کی تحقیق کو جنوبی افریقہ میں ہونے والی میڈیکل سائنسز کی کانفرنس میں بہترین ریسرچ پیپر کے اعزاز سے نوازا گیا۔

عمان کی وزارت تعلیم کے جاری کردہ بیان کے مطابق ڈاکٹر عوف کی تحقیق ہڈیوں کے کینسر سے متعلق ہے۔

ڈاکٹر عوف نے خلیوں کے ریسیپٹرز پی ٹی ایچ آر 1 پر تحقیق کی اور نتائج سے علم ہوا کہ ان ریسیپٹرز کی زیادہ مقدار بون کینسر کے مریضوں کی زندگی میں اضافہ کرسکتی ہے جبکہ اس کی کمی مریض کی زندگی گھٹا دیتی ہے۔

اس تحقیق کے لیے پہلی بار چوہے کے بجائے کتے کے ٹشوز استعمال کیے گئے، ماہرین کے مطابق کتے کے خلیات جسمانی ساخت، ماحول، اور بیماریوں پر اپنا ردعمل دینے کے حوالے سے چوہوں کے مقابلے میں زیادہ انسانی خلیات سے ملتے جلتے ہیں۔

تحقیق کے لیے ویسٹرن سڈنی یونیورسٹی اور میلبرن اسپتال سمیت کئی بین الاقوامی اسپتالوں اور یونیورسٹیوں نے نمونے اکھٹے کرنے اور دیگر مراحل میں معاونت فراہم کی۔

مذکورہ تحقیق نیچر نامی جرنل میں شائع ہوئی جو دنیا کے معتبر ترین سائنسی جرنلز میں سے ایک ہے۔

عمان کی حکومت نے ڈاکٹر عوف کے اس اعزاز پر فخر اور مسرت کا اظہار کیا ہے، ڈاکٹر عوف بائیو میڈیکل سائنسز میں پی ایچ ڈی کی ڈگری رکھتے ہیں اور عمان کے ایک اسپتال میں بطور سینئر اسپیشلسٹ کام کر رہے ہیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں