The news is by your side.

Advertisement

پنجاب میں 6 ارب ڈالر فنڈنگ سے 24 ترقیاتی منصوبوں پر کام جاری

اسلام آباد: صوبہ پنجاب میں 6.7 ارب ڈالر فنڈنگ سے 24 ترقیاتی منصوبوں پر کام جاری ہے، وفاقی وزیر عمر ایوب کی زیر صدارت اجلاس میں 24 میں سے 17 منصوبوں پر کام کی رفتار پر اظہار اطمینان کیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر اقتصادی امور عمر ایوب کی زیر صدارت بیرونی فنڈنگ منصوبوں پر اجلاس منعقد ہوا، عمر ایوب نے پنجاب میں بیرونی امداد سے جاری منصوبے بر وقت مکمل کرنے کی ہدایت کردی۔

اجلاس کے جاری کردہ اعلامیے میں کہا گیا ہے کہ اجلاس کو بریفنگ میں بتایا گیا کہ پنجاب میں 6.7 ارب ڈالر فنڈنگ سے 24 ترقیاتی منصوبوں پر کام جاری ہے، عالمی بینک، ایشیائی ترقیاتی بینک، چین، جاپان اور برطانیہ سمیت دیگر ادارے و ممالک فنڈز فراہم کر رہے ہیں۔

اعلامیے کے مطابق اجلاس میں 24 میں سے 17 منصوبوں پر کام کی رفتار پر اظہار اطمینان کیا گیا، 4 منصوبوں پر جزوی اطمینان جبکہ 3 پر عدم اطمینان کا اظہار کیا گیا۔

بریفنگ میں کہا گیا کہ لاہور واٹر میٹرنگ منصوبے کی بڈنگ کے بعد رواں ماہ معاہدے پر دستخط ہوں گے، ملتان وہاڑی منصوبے کے لیے اظہار دلچسپی طلب کی جارہی ہیں۔

اجلاس میں فیصل آباد کے آبی وسائل منصوبے کی پیشرفت پر شدید اظہار تشویش کیا گیا، اقتصادی ترقی کے لیے پنجاب سیاحتی منصوبے میں سست پیشرفت پر بھی عدم اطمینان کا اظہار کیا گیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں