The news is by your side.

Advertisement

موسمی تبدیلیوں کے باعث آبی وسائل پر توجہ دینے کی ضرورت ہے،عمر ایوب

اسلام آباد: وفاقی وزیر برائے توانائی عمر ایوب کا کہنا ہے کہ موسمی تبدیلیوں کے باعث آبی وسائل پر توجہ دینے کی ضرورت ہے، ماضی میں آبی وسائل پر کوئی توجہ نہیں دی گئی۔

تفصیلات کے مطابق اسلام آباد میں وفاقی وزیر برائے توانائی عمر ایوب نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ جو قدم بلا سوچے سمجھے اٹھایا جائے وہ ناکامی سے دوچار ہو جاتا ہے۔

انہوں نے کہا کہ آبی وسائل کا موثراستعمال وقت کی اہم ترین ضرورت ہے، موسمی تبدیلیوں کے باعث آبی وسائل پر توجہ دینے کی ضرورت ہے، تربیلا ومنگلا ڈیم اورغازی بروتھا ریڑھ کی ہڈی کی حیثیت رکھتے ہیں۔

عمر ایوب نے کہا کہ ہمیں آبی وسائل کے سنگین مسائل پر قابو پانے کے لیے سوچنا ہے، آبی وسائل کے تحفظ کے لیے ٹھوس اقدامات کرنے ہوں گے۔ انہوں نے مزید کہا کہ موجودہ حکومت آبی وسائل پر خصوصی توجہ دے رہی ہے، ماضی میں آبی وسائل پر کوئی توجہ نہیں دی گئی۔

موسمیاتی تبدیلیوں سے ثقافتی ورثہ محفوظ بنانے کے اقدام کررہے ہیں، عارف علوی

یاد رہے کہ گزشتہ ماہ صدر مملکت ڈاکٹرعارف علوی کا کہنا تھا کہ گلوبل وارمنگ سے پاکستان سمیت پوری دنیا متاثر ہو رہی ہے، موسمیاتی تبدیلیوں سے ملکی ثقافتی ورثہ محفوظ بنانے کے اقدام کر رہے ہیں۔

عارف علوی کا کہنا تھا کہ گلوبل وارمنگ کے چیلنجز سے نمٹنے کے لیے عالمی سطح پر اقدامات کرنا ہوں گے، ماحولیاتی تبدیلی سے سیاحت سمیت مختلف شعبے متاثر ہورہے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں