The news is by your side.

Advertisement

شام میں کیمیائی ہتھیاروں کی روک تھام کے ادارے کا معائنہ

دمشق: کیمیائی ہتھیاروں کی روک تھام کے ادارے (او پی سی ڈبلیو) کی جانب سے شامی شہر دوما میں کیمیائی ہتھیار کے استعمال سے متعلق چھان بین کی گئی۔

تفصیلات کے مطابق گذشتہ دنوں دمشق کے نواحی علاقے مشرقی غوطہ میں واقع شہر دوما میں روس کی جانب سے کیمیائی ہتھیاروں کا استعمال کیا گیا تھا جس کے نتیجے میں بچوں سمیت درجنوں افراد جاں بحق ہوگئے تھے، اسی واقعے کے حوالے سے ’او پی سی ڈبلیو‘ نے جائے وقوعہ کا معائنہ کیا اور نمونے اکھٹے کیے۔

روس کا عالمی ماہرین کودوما میں جانےکی اجازت دینے کا اعلان

عالمی میڈیا کے مطابق شامی شہر دوما میں مبینہ کیمیائی حملوں کی تحقیقات کی خاطر یہ معائنہ کار وہاں پہنچے، اور اس چھان بین کا مقصد یہ معلوم کرنا تھا کہ سات اپریل کو ہونے والے حملے میں آیا کسی ممنوعہ کیمیکل مواد کا استعمال کیا گیا تھا یا یہ محض جھوٹے دعوے ہیں۔

دوسری جانب ترجمان او پی سی ڈبلیو کی جانب سے جاری کردہ بیان میں کہا گیا ہے کہ جائے وقوعہ سے نمونے اکھٹے کر لیے ہیں، تاہم اس حوالے سے  لیبارٹری میں معائنہ کیا جارہا ہے، تین سے چار ہفتوں میں رپورٹ مرتب کر لی جائے گئ جس کے بعد واضح ہوگا کہ آیا کیمیائی ہتھیار کا استعمال کیا گیا ہے یا نہیں۔

غیر ملکی ایجنٹس نے شام میں کیمیائی حملے کا ڈرامہ رچایا: روسی وزیر خارجہ

خیال رہے کہ رواں ماہ 7 اپریل کو شام کے علاقے دوما میں کیمائی حملہ کیا گیا جس کے نتیجے میں بچوں سمیت درجنوں افراد جان سے ہاتھ دھو بیٹھے تھے بعد ازاں امریکا اور اس کے اتحادیوں نے حملے کا الزام براہ راست روس پر عائد کیا تھا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں