site
stats
پاکستان

بین المذاہب ہم آہنگی کانفرس میں آپریشن ردالفساد کی حمایت

مظفرآباد: بین المذاہب ہم آہنگی سےمتعلق کانفرنس میں بین الاقوامی برادری پر زوردیا گیا کہ وہ انتہاپسندی اور دہشت گردی کو اسلام سے جوڑنے کی بجائے ان کی بنیادی وجوہات کے خاتمے کےلیے مشترکہ کوششیں کرے۔

تفصیلات کےمطابق مظفرآبادمیں وزارت مذہبی امور کے زیراہتمام بین المذاہب ہم آہنگی سے متعلق کانفرس میں تمام مکاتب فکر اوردوسرے مذاہب سے تعلق رکھنے والے دانشوروں نے شرکت کی۔

آزاد کشمیر کے دارالحکومت مظفرآباد میں ہونےوالی بین المذاہب ہم آہنگی کانفرس کے مہمان خصوصی وزیرمذہبی امور سردار محمد یوسف تھے۔

کانفرنس میں بین الاقوامی برادری پر زوردیا گیا کہ وہ انتہاپسندی اور دہشت گردی کو اسلام سے جوڑنے کی بجائے ان کی بنیادی وجوہات کے خاتمے کیلئے مشترکہ کوششیں کرے۔

اقوام متحدہ سے کانفرنس میں مطالبہ کیاگیاکہ وہ مختلف قومیت کےافراد میں ہم آہنگی کےلیےایسے قوانین وضع کرے جن سے مقدس مقامات اور شخصیات کااحترام یقینی بنایا جائے اوردیرپا امن اور ہم آہنگی پیدا کی جاسکے۔


فیس بک نےگستاخانہ مواد کے حامل 85 پیجز بند کردیے‘ سیکرٹری داخلہ کاعدالت میں بیان


یاد رہےکہ دو روزقبل گستاخانہ مواد سے متعلق کیس میں وفاقی سیکریٹری داخلہ کا کہناتھا کہ فیس بک کو بند کرنا مسئلے کا حل نہیں ہے جبکہ جسٹس شوکت عزیزصدیقی کا کہناتھا کہ سوشل میڈیا پر گستاخانہ مواد کے معاملے میں وزارت آئی ٹی گناہ گار ہے۔

واضح رہےکہ سیکرٹری داخلہ کا کہنا تھا کہ ایف آئی اے نے گستاخانہ مواد میں ملوث 3 افراد گرفتارکیے،دو افراد نےجرم قبول کرلیا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top