ہفتہ, مئی 18, 2024
اشتہار

صرف ذہین لوگ ہی اس پہیلی کا صحیح جواب دے سکتے ہیں

اشتہار

حیرت انگیز

ہم نے صارفین کی دلچسپی کے پیش نظر پہیلیاں بوجھنے کا سلسلہ جاری رکھا ہوا ہے جس میں قارئین کو کبھی پزل، کبھی میتھس اور کبھی تصاویر میں فرق تلاش کرنے کا چلینج دیا جاتا ہے۔

ویسے تو انٹرنیٹ پر روز ہی پہلیاں شیئر ہوتی ہیں، جن میں سے چند ایک کو منتخب کرکے ہم انہیں آپ کے سامنے پیش کرتے ہیں اور آپ کو درست جواب تلاش کرنے کا چیلنج دیتے ہیں۔

اس طرح کی پہلیوں کو حل کرنا کافی پُرلطف ثابت ہوتا ہے، جن میں سے کچھ آسان ہوتی ہیں جنہیں حل کرنے کے لیے زیادہ محنت نہیں کرنا پڑتی، مگر کچھ ایسی بھی ہوتی ہیں جو سر کھجانے پر مجبور کردیتی ہیں۔

- Advertisement -

جہاں یہ پہلیاں لوگوں کو کے لیے درد سر بنتی ہیں وہیں ذہین قارئین ان پہیلیوں کو چیلنج کے طور پر قبول کرتے اور پھر درست جواب تلاش کرتے ہیں، بعد ازاں وہ اپنے قریبی دوستوں کو بھی یہی چیلنج دیتے ہیں جس کی وجہ سے یہ وائرل بھی ہوجاتی ہیں۔

آج جو پہیلی یا چیلنج آپ کے سامنے پیش کررہے ہیں وہ بظاہر بہت آسان ہے مگر چند ہی لوگ ایک منٹ کے اندر درست جواب تلاش کرسکتے ہیں۔

ویسے بظاہر تو یہ کوئی سوال بھی نہیں بلکہ ایک تصویر ہے جس میں چار کپ پائپوں سے منسلک دکھائے گئے ہیں۔

بس آپ کو یہ بتانا ہے کہ ان چاروں میں سب سے پہلے کونسا کپ کافی سے بھرے گا؟ مگر اس معمے کو حل کرنے کی کنجی آپ کی تیز نظر میں چھپی ہے اور تیز ذہن رکھنے والے ہی اسے حل کرسکتے ہیں کیونکہ اس کے لیے ڈبے سے باہر نکل کر سوچنا پڑتا ہے۔

کیا آپ اس کا جواب ڈھونڈنے میں کامیاب ہوئے؟ اگر نہیں تو ہم آپ کی یہ مشکل آسان کیے دیتے ہیں، تو لیجیے جناب اس کا جواب آپ کے سامنے ہے۔

بس تھوڑا سا نیچے اسکرول کریں۔

فوٹو بشکریہ برائٹ سائیڈ

کیا آپ درست جواب تلاش کرنے میں کامیاب ہوئے تھے؟ کمنٹس سیکشن میں ضرور بتائیں۔

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں