The news is by your side.

تصویر میں ایک ڈاکٹر اصلی اور دوسرا نقلی!! ذہین لوگ نشاندہی کریں

اے آر وائی نیوز کے صارفین اچھی طرح سے واقف ہیں کہ ہم اُن کی دلچپسی کو دیکھتے ہر تھوڑے دن بعد نت نئی ذہنی آزمائشی تصویر یا پہیلی لے کر آتے ہیں۔

انٹرنیٹ پر وائرل ہونے والے ذہنی آزمائش کے سوالات و پہلیاں صارفین کی توجہ کا مرکز بنتے ہیں اور بہت سی پہلیاں و سوالات ایسے ہوتے ہیں جو صارفین کا دماغ گھما دیتے ہیں اور بمشکل ایک یا دو افراد ہی درست جواب دیتے کامیاب ہوتے ہیں۔

صارفین کی دلچسپی کو مدنظر رکھتے ہوئے پہیلیوں کا سلسلہ جاری رکھا ہوا ہے اور اسی سلسلے کی ایک کڑی اوپر نظر آنے والی یہ تصویر ہے۔

اس تصویر میں صارفین کو ایک منظر دکھایا گیا ہے جس میں چار افراد کھڑے ہیں ان چاروں کا تعلق شعبہ صحت سے ہے، ان میں بظاہر ایک لیڈی ڈاکٹر، ایک سرجن اور دو میل ڈاکٹرز نظر آریے ہیں۔

اب آپ نے بتانا ہے کہ ان دو میل ڈاکٹرز میں سے کون سا ڈاکٹر اصلی اور کس نے ڈاکٹر کا روپ دھارا ہوا ہے؟ یہی آپ کی ذہانت کا امتحان ہے۔

اس تصویر کو غور سے دیکھیں، دماغ لڑائیے اور نظریں دوڑایئے کہ مذکورہ تصویر میں کون سا ایک شخص ہے جو ڈاکٹر کے بھیس میں موجود ہے۔

اگر آپ اب تک اس تصویری پہیلی کا جواب تلاش کرنے میں کامیاب نہیں ہوئے تو چلیے ہم آپ کو اس آسان سی پہیلی کا جواب بتا دیتے ہیں۔

جواب دیکھیں

تصویر میں موجود ان چاروں میں سے وہ ڈاکٹر نقلی ہے جس کے ہاتھ میں بریف کیس موجود ہے کیونکہ وہ آدمی جو بریف کیس تھاما ہوا ہے اس پر پلس (+) سائن کے بجائے ‘کراس سائن’ بنا ہوا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں