The news is by your side.

Advertisement

فاٹا بل پیش نہ ہونے پر اپوزیشن کا واک آئوٹ، اسپیکر کی سیکریٹری فاٹا پر برہمی

اسلام آباد: قومی اسمبلی اجلاس میں حکومت آج بھی فاٹا بل پیش نہ کرسکی، جس پر اپوزیشن نے شدید احتجاج کرتے ہوئے اجلاس سے واک آئوٹ کر دیا۔

تفصیلات کے مطابق وعدہ کے باوجود آج بھی اسمبلی میں فاٹا بل نہ لانے پر اپوزیشن لیڈر خورشید شاہ حکومت پر برس پڑے۔ ان کا کہنا تھا کہ ایوان میں بیٹھنے سے بہتر ہے، ہم لابی میں بیٹھیں، اس کے بعد پوری اپوزیشن نے واک آئوٹ کیا۔

اس واقعے پر اسپیکر قومی اسمبلی ایاز صادق نے سیکریٹری فاٹا عبدالقادر بلوچ کی سرزنش کرتے ہوئے کہا، اپوزیشن روز بائیکاٹ کرتی ہے۔ فاٹا سیکریٹریٹ کو ہماری عزت کا کوئی خیال نہیں۔


وزیر اعظم کی فاٹا سپریم کونسل سے ملاقات

دوسری طرف وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی نے فاٹا سپریم کونسل کے ارکان سے ملاقات کی ہے۔ ملاقات میں فاٹا اصلاحات پر بات ہوئی۔ اس ملاقات میں احسن اقبال اور عبدالقادر بلوچ نے بھی شرکت کی۔

یہ بھی پڑھیں: فاٹا انضمام، آرمی چیف اور وزیراعظم سے مولانا فضل الرحمان کی ملاقات

اطلاعات کے مطابق ملاقات ڈیڑھ گھنٹے جاری رہی۔ ملاقات میں سپریم کونسل نے انضمام سے متعلق اپنے خدشات کا اظہار کرتے ہوئے انضمام سے پہلے بنیادی ڈھانچے اور اصلاحات سے متعلق فیصلے کرنے کا مطالبہ کیا۔
ذرایع کے مطابق فاٹا اصلاحات پر وزیراعظم نے سپریم کونسل کے تحفظات دور کرنےکی یقین دہانی ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں