The news is by your side.

کیا آپ تصویر میں پرندے کو 9 سیکنڈ میں تلاش کرسکتے ہیں؟

سوشل میڈیا صارفین کی دلچسپی کو مدنظر رکھتے ہوئے تصاویری پہلیاں شیئر کی جاتی ہیں جس میں انہیں مختلف چیزوں کو ڈھونڈنے کا چیلنج دیا جاتا ہے۔

تصویروں پر مبنی پہیلیوں کی مقبولیت ہر گزرتے دن کے ساتھ بڑھتی چلی جا رہی ہے، جدت پر مبنی پہیلیوں کا یہ سلسلہ ایک جانب بہترین تفریح فراہم کرتا تو دوسری جانب دماغ اور آنکھوں کی ورزش کا کام بھی انجام دیتا ہے۔

صارفین کی جانب سے بھی ان پہلیوں کو خوب دلچسپی سے حل کیا جاتا ہے چند لوگ اسے حل کرلیتے ہیں اور کچھ اس میں ناکام ہوجاتے ہیں۔

آپ کی تفریح طبع کیلیے ہم آج ایک اور مزیدار پہیلی لے کر آئے ہیں جس میں تصویر میں سے آپ نے صرف 9سیکنڈ میں تصویر میں موجود پرندے کو تلاش کرنا ہے لیکن یہ کارنامہ صرف عقابی نظریں رکھنے والے ہی انجام دے سکتے ہیں یہ ہم نہیں کہہ رہے بلکہ پہیلی کے تخلیق کار کا دعویٰ ہے۔

Jagranjosh

اوپر دی گئی تصویر ایک درخت کی ہے جو کسی جنگل میں موجود ہے، درخت دیکھنے میں ہی بہت تناور ہے، بڑے تنوں اور شاخوں کے ساتھ ساتھ آپ پس منظر میں درخت کے پتے بھی دیکھ سکتے ہیں۔

لیکن اس تصویر میں کہیں ایک چھوٹا سا پرندہ بھی موجود ہے، جسے آپ کو 9 سیکنڈ میں تلاش کرنا ہوگا۔ آپ کا وقت شروع ہوتا ہے اب۔

کیا آپ نے پرندے کو 9 سیکنڈ میں ڈھونڈ لیا؟اگر آپ تصویر کو غور سے دیکھیں گے تو آپ پرندے کو بہت آسانی سے دیکھ سکیں گے۔

ہیں وہ صحیح جواب کے لیے نیچے اسکرول کرسکتے ہیں۔

اب تک جو لوگ پرندے کو تلاش نہیں کر پائے اور اگر اس دلچسپ پہیلی کو حل کرنے میں مشکلات کا سامنا ہے تو درست جواب کے لیے نیچے اسکرول کریں جواب حاضر ہے۔


Jagranjosh

نوٹ : اگر آپ نے اس پہیلی کا جواب مطلوبہ وقت میں سمجھ لیا ہے تو کمنٹس میں ضرور آگاہ کریں

Comments

یہ بھی پڑھیں