The news is by your side.

Advertisement

اسامہ بن لادن کے خاندان کی نئی حیران کن ویڈیوز جاری

واشنگٹن : پینٹا گون نے اسامہ بن لادن کے خاندان کی نئی حیران کن ویڈیوز جاری کر دیں۔

تفصیلات کے مطابق امریکی خفیہ ایجنسی اسی آئی اے کو ایبٹ آباد میں اسامہ بن لادن کے گھر پر چھاپے کے دوران ملی، چار لاکھ ستر ہزار فائلوں کا ایک بڑا حصہ ریلیز کر دیا ہے۔

امریکی خفیہ ایجنسی سی آئی اے نے دوہزارگیارہ میں القاعدہ کےسربراہ اسامہ بن لادن کی ایبٹ آباد میں چھپی خاندانی زندگی کی حیرت انگیز ویڈیوز جاری کی ہیں، ان ویڈیوز میں دنیا کے انتہائی مطلوب شخص کے بچوں کو سلائیڈز لیتے اور کھیلتے کودتے دیکھا جا سکتا ہے۔

 

 

گھر کے اندر اور باہر کی یہ ویڈیوز سی آئی اے نے ایبٹ آباد آپریشن کے دوران ملنے والے ان کے کمپیوٹر سے نکالی ہیں۔

ویڈیوز میں اسامہ کے خاندان کو بغیر کسی خوف کے نارمل زندگی گزارتے دیکھا جاسکتا ہے۔

ایک ویڈیو میں مرغیوں اورخرگوش سےبھراایک پنجرابھی ہے اور گائے اور بلیوں کے لیے خاص انتظام ہے۔

اس وڈیو کو دیکھ کر یہ کمان بھی نہیں ہوسکتا کہ یہاں دنیاکےانتہائی مطلوب دہشتگردکا بسیرا تھا، منظرِعام پرآنے والی ایک اوروڈیو میں کچھ بچے جو پاکستانی لباس زیب تن کیے ہوئے ہیں عام پاکستانی بچوں کی طرح گھر کے باہر جھولاجھول رہے ہیں اور غباروں کو نشانہ کو مظاہرہ بھی کر رہے ہیں۔

سی آئی اے کا کہنا ہے کچھ دستاویزات کو انکی حساسیت کی وجہ سے ریلیز نہیں کیا گیا۔


مزید پڑھیں : اسامہ بن لادن کے کمپاؤنڈ سے برآمد کی گئی دستاویزات جاری


واضح رہے کہ 6 سال قبل پاکستان کے شہر ایبٹ آباد میں امریکی فوج نے خفیہ آپریشن میں القاعدہ کے سربراہ اسامہ بن لادن کو ہلاک کردیا تھا۔

اسامہ کی ہلاکت کا اعلان امریکی صدر براک اوباما نے وائٹ ہاوس سے براہ راست خطاب میں کیا تھا اور کہا تھا اسامہ بن لادن کی لاش امریکی فوج نے حاصل کر لی ہے، جسے سمندر برد کر دیا گیا ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں