The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم اور بل گیٹس کا رابطہ ، ماحولیاتی تبدیلی سے نمٹنے کیلئے پاکستان کے عزم کی تعریف

اسلام آباد : مائیکروسافٹ کے بانی بل گیٹس نے وزیراعظم عمران خان  سے رابطے میں ماحولیاتی تبدیلی سے نمٹنے کیلئے پاکستان کے عزم کی تعریف کرتے ہوئے کہا عالمی رہنما موافقت کیلئے زرعی تحقیق میں سرمایہ کاری کو ترجیح دیں۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان اور بل گیٹس کے درمیان ٹیلی فونک رابطہ ہوا، جس میں کورونا سے بچاؤ ،انسدادپولیو اورماحولیاتی اقدامات پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

وزیراعظم نے انسداد کورونا اور غربت کے خاتمے کیلئے بل گیٹس فاؤنڈیشن کے اقدامات کی تعریف کرتے ہوئے بل گیٹس کو ماحولیات کے تحفظ کیلئے اہم منصوبوں سےآگاہ کیا۔

بل گیٹس نے ماحولیاتی تبدیلی سے نمٹنے کیلئےپاکستان کے عزم کی تعریف کرتے ہوئے کہا دنیا کو اس عالمی چیلنج کا مقابلہ کرنے کے لئے اکٹھا ہونا چاہئیے، ماحولیاتی تبدیلی کےباعث دنیا کا خوراک کا نظام خطرےسےدوچار ہے، عالمی رہنما موافقت کیلئے زرعی تحقیق میں سرمایہ کاری کوترجیح دیں۔

وزیراعظم اورمسٹرگیٹس نے مشترکہ مقاصدپرملکرکام جاری رکھنے پر اتفاق کیا ، اس دوران وزیراعظم عمران خان نے بل گیٹس سے گفتگو میں کہا کہ پاکستان سے پولیو کا خاتمہ حکومت کی ترجیح ہے ، کورونا کی تیسری لہر اور چیلنجز کے باوجودانسدادپولیو مہم جاری ہے۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ پولیو سے پاک پاکستان کیلئے پرعزم ہیں ، بل گیٹس فاؤنڈیشن کا احساس پروگرام میں تعاون کمزور طبقےکی مدد کرتا ہے۔

ٹیلی فونک رابطے میں وزیراعظم اوربل گیٹس میں مشترکہ مقاصد پر تعاون جاری رکھنے پر اتفاق کیا گیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں