دبئی ٹیسٹ: پاکستان کو جیت کے لیے 7 وکٹیں آسٹریلیا کو 326 رنز درکار pakvaus
The news is by your side.

Advertisement

آسٹریلیا کا شان دار کم بیک، سنسنی خیز مقابلے کے بعد دبئی ٹیسٹ بے نتیجہ ختم

دبئی: پاکستان اور آسٹریلیا کا ٹیسٹ میچ  سنسنی خیز مقابلے کے بعد بغیر کسی نتیجے کے ختم ہوگیا۔

تفصیلات کے مطابق دبئی میں جاری ٹیسٹ میچ میں آسٹریلیا نے شان دار بیٹنگ کرتے ہوئے حیران کن کم بیک کیا۔

پاکستان نےآسٹریلیاکوجیت کے لئے462 رنزکاہدف دیا تھا۔ آخری دن کے آغاز پر  پاکستان کو جیت کے لیے 7 وکٹیں، آسٹریلیا کو 326 رنز درکار تھے۔

بہ ظاہر پاکستان کا پلڑا بھاری تھا، البتہ آسٹریلیا نے اعتماد سے بیٹنگ کی۔ عثمان خواجہ 141 رنزبناکرنمایاں رہے، آسٹریلوی کپتان ٹِم پین61 رنز بناکر ناٹ آؤٹ رہے۔  دوسری اننگز میں یاسرشاہ نے چار، محمدعباس نے تین وکٹیں حاصل کیں۔

آخری دس اوورز میں پاکستان کو دو وکٹیں درکار تھیں، مگر آسٹریلوی بلے باز اعتماد سے بیٹنگ کرتے رہے۔  میچ کے اختتام پر آسٹریلیانے 8 وکٹوں پر 362رنزبنائے۔

گذشتہ روز آسٹریلیا نے 462 رنز ہدف کے تعاقب کے لیے اننگز کا آغاز کیا تو اوپنرز نے اچھی شراکت قائم کی آسٹریلیا کی پہلی وکٹ 87 رنز پر گری جب ایرون فنچ 49 رنز بنا کر آؤٹ ہوئے، شان مارش اور مچل مارش بغیر کوئی رن بنائے پویلین لوٹ گئے۔

عثمان خواجہ 50 اور ہیڈ 34 رنز کے ساتھ کریز پر موجود ہیں، پاکستان کی جانب سے محمد عباس نے شاندار بولنگ کا مظاہرہ کرتے ہوئے تین کینگروز کھلاڑیوں کو پویلین کی راہ دکھائی۔

قبل ازیں پاکستان نے دوسری اننگز 181 رنز پر ڈکلیئر کردی ہے اور آسٹریلیا کو جیت کے لیے 462 رنز کا ہدف دیا ہے۔

خیال رہے کہ پاکستانی ٹیم پہلی اننگ میں حارث سہیل اور محمد حفیظ کی شاندار سنچری کی بدولت 482 رنز پر آل آؤٹ ہوگئی۔

تیسرے روز آسٹریلیا کی ٹیم 202 رنز پر ڈھیر ہوگئی، پاکستان نے کینگروز کو فالو آن نہ کروا کر خود بیٹنگ کا فیصلہ کیا تو 45 رنز پر تین وکٹیں گر گئیں، تیسرے روز کھیل کے اختتام پر قومی ٹیم نے 325 رنز کی برتری حاصل کرلی۔

یاد رہے کہ پاکستان اور آسٹریلیا کے درمیان پہلے ٹیسٹ میچ کے لیے پاکستانی ٹیم میں امام الحق، اظہر علی، محمد حفیظ، بابر اعظم، اسد شفیق، حارث سہیل، کپتان سرفراز احمد، بلال آصف، یاسر شاہ، وہاب ریاض، محمد عباس اور میر حمزہ بطور 12 ویں کھلاڑی شامل ہیں۔

آسٹریلوی ٹیم میں 3 کھلاڑیوں نے ڈیبیو کیا جن میں ایرون فنچ، ٹریوس ہیڈ اور مارنس لیوسکا گنی شامل ہیں۔

آسٹریلوی ٹیم کی کپتانی ٹم پین کر رہے ہیں جبکہ شان مارش ان کے نائب کے فرائض انجام دیتے ہوئے دکھائی دیے۔ دیگر کھلاڑیوں میں ایرون فنچ، عثمان خواجہ، مچل مارش، مارنس لیوسکاگنی، ٹریوس ہیڈ، مچل اسٹارک، نیتھن لیون پیٹرسڈل اور جان ہولینڈ شامل ہیں۔

آسٹریلیا کی بال ٹیمپرنگ کے معاملے کے بعد یہ پہلی ٹیسٹ سیریز ہے اور اسے ٹیم کے لیے کرکٹ کے میدان میں اپنی کھوئی ہوئی ساخت واپس بحال کرنے کے لیے اہم میچ سمجھا جا رہا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں