پاکستان کا انگلینڈ کے خلاف ٹاس جیت کرفیلڈنگ کافیصلہ -
The news is by your side.

Advertisement

پاکستان کا انگلینڈ کے خلاف ٹاس جیت کرفیلڈنگ کافیصلہ

کارڈف : پاکستان اورانگلینڈ کے درمیان کھیلے جانے والے پانچویں اورآخری ایک روزہ میچ میں پاکستانی بولرز نے 164 کے مجموعی اسکور پرانگلینڈ کے 4 کھلاڑیوں کو پویلین کی راہ دکھا دی ہے۔

تفصیلات کے مطابق انگلینڈ کی ٹیم نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے 164 کے مجموعی اسکور پر 4 وکٹیں گنوا چکی ہے پاکستانی بولرز کے چوتھے شکار بننے والے جیسن روائے 87 رنزبنا سکے انہیں محمد عامر نے آؤٹ کیا،پاکستان کی جانب سے محمد عامر، حسن علی اور عماد وسیم نے ایک ایک کھلاڑی کو پویلین کی راہ دکھائی۔

واضح رہے 5 میچز پر مشتمل ون ڈے سیریز میں قومی ٹیم کوئی بھی میچ نہیں جیت سکی اور سیریز چار صفر سے پہلے ہی ہار چکی ہے۔پاکستان کرکٹ ٹیم میں 2 تبدیلیاں کی گئیں۔ محمد عرفان انجرڈ ہوگئےجن کی جگہ محمد عامر اور سمیع اسلم کی جگہ شعیب ملک کو ٹیم میں شامل کیا گیا۔

قبل ازیں پاکستان اورانگلینڈ کے درمیان ون ڈے سیریز کے آخری میچ میں پاکستان ٹیم نے ٹاس جیت کر پہلے فیلڈنگ کا فیصلہ کیا قومی ٹیم ون ڈے سیریز میں توقعات کے مطابق کارکردگی دکھانے میں اب تک ناکام رہی ہے 5 ایک روزہ میچوں میں سے ہونے والے چار میچوں میں پاکستان ایک میں بھی کامیابی حاصل نہیں کر پایا ہے۔

پانچویں اور آخری ایک روزہ میچ کے لیے پاکستان ٹیم میں دو اہم تبدیلیاں کی گئی ہیں زخمی محمد عرفان کی جگہ محمد عامر اور سمیع اسلم کی جگہ شعیب ملک کو شامل کیا گیا ہے دوسری طرف انگلینڈ کی ٹیم میں تین تبدیلیاں کی گئی ہیں اور معین علی، عادل رشید اور لیم پلنکٹ کو آرام دیا گیا ہے۔

*انگلینڈ نے پاکستان کو چار وکٹوں سے شکست دے دی

پاکستانی اننگز کا آغاز کپتان اظہر علی اورشرجیل خان کریں گے اور ون ڈاون پر محمد رضوان یا شعیب ملک کھیلیں گے.

*ناقص کارکردگی دکھانے والےٹیم کا حصہ نہیں رہیں گے،مکی آرتھر

یاد رہے کہ پاکستان ٹیم نے اس گراؤنڈ پر 2 ون ڈے انٹر نیشنل میچ کھیلے ہیں جس میں سے ایک میچ میں کامیابی حاصل کی اور ایک میچ بارش کی وجہ سے نامکمل رہا.

واضح رہے کہ پاکستانی ٹیم کے بولنگ کوچ اظہر محمود کا کہنا ہے کہ ماضی میں جو ہوا اس کو بدل نہیں سکتے،ہر کوئی غلطیاں کرتا ہے لیکن ان سے سبق سیکھا جائے تو اچھی بات ہوگی،آخری میچ میں مثبت ذہن کے ساتھ میدان میں اترتے ہوئے کامیابی کےلیے پوری کوشش کریں.

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں