site
stats
پاکستان

یومِ پاکستان اورپاکستان کے لازوال ملی نغمے

 

قومی نغموں میں اگرجذبہ حب الوطنی اوروطن پر جان قربان کرنے کا جنون شامل ہو توملی نغموں کی مدھر’دھن اور سر‘ آزادی کے پروانوں کو مدہوش کرنے کے ساتھ لطف اندوزکرنے کا بھی ساماں ہوتے ہیں۔

پاک بھارت جنگوں میں جہاں پاکستان کی بہادرافواج کا کردارقابل ذکرتھا وہیں فنکاروں اورگلوکاروں کا کرداربھی قابل دید رہا، ان کے گائے ہوئے نغمے آج بھی ذہنوں پرسحرطاری کردیتے ہیں۔

پاک فوج اوروطن سے محبت کا اظہار کرنے والے چند ملی نغمے اسے بھی ہیں جو کئی دہائیوں سے ہرمحب وطن کے دلوں میں اپنی جگہ بنائے ہوئے ہیں، جن میں پاک فوج کے بہادری اورجذبے کیا ذکر کیا گیا ہے۔

پاکستان کی نامورگلوکارہ ملکہ ترنم نورجہاں کو سب سے زیادہ ملی ترانے ریکارڈ کرانے کا اعزاز حاصل ہوا، جنگ کے پرجوش لمحات میں ملکہ ترنم نور جہاں کے گیت نشر ہوتے تو میدان جنگ میں لڑنے والے پاک افواج کے جوانوں کے حوصلے بلند ہوجاتے، ساتھ ہی عوام پر بھی وجد طاری ہوجاتااورہرکوئی میدان جنگ کی جانب چل دیتا۔

پاکستان کے مشہور و معروف گلوکاروں کے چند ایسے ملی نغمے جن کی تخلیق کے بعد سے کبھی ان کی شہرت میں کمی نہیں آئی، مندرجہ ذیل ہیں۔


آئی ایس پی آر کی جانب سے ریلیز کردہ خصوصی نغمہ



قومی ورثے کا درجہ رکھنے والے لازوال ملی نغمے


  


بڑا دشمن بنا پھرتا ہے جو بچوں سے لڑتا ہے


آئی ایس پی آر کی جانب سے آرمی پبلک اسکول کے شہدا کے یاد میں ایک نغمہ ’بڑا دشمن بنا پھرتا ہے‘ پیش کیا جس پورے ملک میں بہت پزیرائی حاصل کی۔ لگ بھگ ایک سال بعد آئی ایس پی آر نے اس گانے کا سیکیوئل پیش کیا جس میں دشمن کے بچوں کی تعلیم و تربیت کو قومی مقصد قراردیا گیا تھا۔

مجھے دشمن کے بچوں کوپڑھانا ہے

 بڑا دشمن بنا پھرتا ہے جو بچوں سے ڈرتاہے

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top