The news is by your side.

Advertisement

یوم پاکستان پرتوپوں کی سلامی سے دن کاآغاز

اسلام آباد: ملک بھر میں یوم پاکستان ملی جوش و جذبے سےمنایا جا ر ہا ہے۔اسلام آباد اور چاروں صوبائی دارالحکومتوں میں توپوں کی سلامی سے دن کا آغازہوا۔

تفصیلات کےمطابق وفاقی دارالحکومت اسلام آباد کےاسپورٹس کمپلکس میں یوم پاکستان کےدن کا آغاز 31 توپوں جبکہ صوبائی دارالحکومتوں میں21،21 توپوں کی سلامی سے ہوا۔اس موقع پر ملک کی سلامتی اور یکجہتی کےلیے خصوصی دعائیں بھی کی گئیں۔

یوم پاکستان پرلاہور کےمحفوظ شہید گیریژن میں پاک فوج کی جانب سے21توپوں کی سلامی اور پشاور کے کرنل شیرخان اسٹیڈیم میں 21توپوں کی سلامی سے دن کا آغاز کیاگیا۔

دوسری جانب وفاقی دارالحکومت اسلام آباد کے شکرپڑیاں پریڈ ایونیو میں یوم پاکستان کی روایتی پریڈ ہوگی۔جہاں صدر ممنون حسین، وزیر اعظم نواز شریف شرکت کریں گے۔


مزید پڑھیں:یوم پاکستان پریڈ: جڑواں شہروں میں ٹریفک کا خصوصی پلان جاری


یوم پاکستان کی تقریب میں تینوں مسلح افواج کے سربراہان سمیت وفاقی وزرا،اعلی فوجی اورسول حکام بھی تقریب میں شرکت کریں گے۔

چین کی تینوں مسلح افواج،سعودی عرب کی اسپیشل فورسز کا دستہ بھی شریک ہوگا۔ تقریب میں ترکی کا ملٹری بینڈ ترانوں پر سر بکھیرے گا۔ تقریب میں جنوبی افریقہ کی نیشنل ڈیفینس فورس کےسربراہ بھی شریک ہوں گے۔

واضح رہےکہ پریڈ میں جدید اسلحے اور دفاعی ساز و سامان کی نمائش کے ساتھ پاک فضائیہ کے طیارے شاندار فلائی پاسٹ کریں گے۔آرمی ایوی ایشن کے مختلف ہیلی کاپٹر بھی پریڈ میں حصہ لیں گے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں