The news is by your side.

بڑی خبر : پاکستان آئی ایم ایف سے 1 ارب 17 کروڑ ڈالر حاصل کرنے کے قریب پہنچ گیا

اسلام آباد : پاکستان آئی ایم ایف سے 1 ارب 17 کروڑ ڈالر حاصل کرنے کے قریب پہنچ گیا، آئی ایم ایف نے ایل اوآئی پر دستخط کرکے پاکستان بھجوادیا۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان اورآئی ایم ایف کے درمیان معاہدے میں اہم پیش رفت سامنے آئی ، آئی ایم ایف پاکستان کے لیٹر آف انٹنٹ پر راضی ہوگیا۔

ذرائع نے بتایا کہ آئی ایم ایف ایل اوآئی کے نکات پر متفق ہوگیا اور ایل اوآئی پر دستخط کرکے پاکستان بھجوادیا، پاکستان آج دستخط کرکے ایل او آئی واپس آئی ایم ایف کو بھجوائے گا۔

ذرائع کا کہنا تھا کہ پاکستان اورآئی ایم ایف کےدرمیان ایل اوآئی گزشتہ ماہ تیارہواتھا پاکستان ایل اوآئی کے تمام نکات پر آئی ایم ایف کوایکشن پلان پر مطمئن کر چکا ہے۔

یاد رہے 2 اگست کو انٹرنیشنل مانیٹری فنڈ (آئی ایم ایف) نے توسیعی فنڈ سہولت پروگرام کی بحالی کے لیے پاکستان کی جانب سے تمام اہداف پورے کرنے تصدیق کی تھی۔

اسلام آباد میں انٹرنیشنل مانیٹری فنڈ (آئی ایم ایف) کی نمائندہ ایستھر پیریز نے اے آر وائی نیوز سے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے کہا تھا کہ پاکستان نے تمام اہداف پورے کیے اور 31جولائی کو پیٹرولیم لیوی بڑھا کرآخری ایکشن بھی کردیا۔

ایسٹر پریزکا کہنا تھا کہ اب ساتوں اور آٹھویں جائزہ کے مشترکہ ایکشن پورے ہوگئے، آئی ایم ایف ایگزیکٹو بورڈ کا اجلاس اگست کے آخری ہفتے میں ہوگا۔

آئی ایم ایف کی نمائندہ نے امید ظاہر کی تھی کہ پاکستان بورڈ کے اجلاس تک فنڈنگ ​​کے فرق کو کم کرنے کے لیے اقدامات کرے گا۔

خیال رہے عالمی مالیاتی فنڈ (آئی ایم ایف) اور پاکستان کے درمیان معاہدہ طے پا گیا تھا ، جس کے تحت آئی ایم ایف نے پاکستان کو ایک ارب 17کروڑ ڈالر فراہم کرنے پر رضامندی ظاہر کی تھی۔

آئی ایم ایف اعلامیے میں کہا گیا تھا کہ ائی ایف ایف کے تحت 7ویں،8ویں مشترکہ ریویو کے معاملات طے پا گئے، توسیعی پروگرام کے تحت 4ارب 20کروڑ ڈالر مزید فراہم کیے جائیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں