The news is by your side.

پاکستان مہاجرین کی بڑی تعداد رکھنے والا دنیا کا دوسرا بڑا ملک ہے، وزیراعظم

جنیوا: وزیراعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ پاکستان مہاجرین کی بڑی تعداد رکھنے والا دنیا کا دوسرا بڑا ملک ہے، پاکستان گزشتہ 40 سال سے افغان مہاجرین کو پناہ دیے ہوئے ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران نے مہاجرین کے مسائل سے متعلق ویڈیو بیان میں کہا کہ دنیا بھرمیں مہاجرین کے مسائل دو گنا بڑھ چکے ہیں، 70فیصد سے زائد مہاجرین خواتین اور بچے ہیں۔

وزیراعظم نے کہا کہ 80 فیصد سے زائد مہاجرین ترقی پذیرممالک میں ہیں، ترقی یافتہ ممالک کو اس ضمن میں مدد کرنے کی ضرورت ہے، ترقی یافتہ ممالک تنازعات کے خاتمے میں اپنا کردار ادا کریں، ایسے تنازعات روکنا ہوں گے جس سے مہاجرین جنم لیتے ہیں۔

وزیراعظم پاکستان نے کہا کہ پاکستان مہاجرین کی بڑی تعداد رکھنے والا دنیا کا دوسرا بڑا ملک ہے، پاکستان گزشتہ 40 سال سے افغان مہاجرین کو پناہ دیے ہوئے ہے۔ انہوں نے کہا کہ شاندار مہمان نوازی پر پاکستانی عوام کو خراج تحسین پیش کرتا ہوں، پاکستانیوں نے مہاجرین کو پناہ دینے میں بڑے دل کا مظاہرہ کیا۔

مقبوضہ کشمیر میں مسلمان اکثریت کو اقلیت میں بدلنے کا منصوبہ ہے: وزیر اعظم

واضح رہے کہ جنیوا میں گلوبل ریفیوجی فورم سے خطاب کرتے ہوئے کہ وزیر اعظم عمران خان کا کہنا تھا کہ مقبوضہ کشمیر میں مسلمان اکثریت کو اقلیت میں بدلنے کا منصوبہ ہے،عالمی برادری کو اس کا نوٹس لینا چاہیے، 80 لاکھ کشمیریوں کو قید کر دیا گیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں