The news is by your side.

Advertisement

پاکستان کی ملٹی بلین ڈالر گیمنگ انڈسٹری ای اسپورٹس میں انٹری، یو اے ای کا بڑی سرمایہ کاری کا اعلان

اسلام آباد : پاکستان ملٹی بلین ڈالر گیمنگ انڈسٹری ای اسپورٹس میں انٹری کیلئے تیار ہے ، یو اے ای کی کمپنی نے پاکستان میں سرمایہ کاری کا اعلان کردیا۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان سے شیخ احمد المکتوم کی ملاقات ہوئی ، ملاقات میں پاکستان اور یواےای میں گیمنگ انڈسٹری میں شراکت داری پر گفتگو ہوئی۔

پاکستان کی ملٹی بلین ڈالر گیمنگ انڈسٹری ای اسپورٹس میں انٹری کیلئے یواےای کی کمپنی نے پاکستان میں سرمایہ کاری کا اعلان کردیا۔

شیخ احمدالمکتوم نےگزشتہ ہفتے ای اسپورٹس فیسٹیول کا افتتاح بھی کی ، سرمایہ کاری کا اعلان ٹیکنالوجی زون اتھارٹی کی جانب سے زون انٹرپرائز لائسنس کی منظوری کے بعد ہوا۔

پی ٹی آئی رہنماء زلفی بخاری نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے ٹویٹ کرتے ہوئے کہا پاکستان ای اسپورٹس کا اگلا مرکز بن رہا ہے۔

دوسری جانب ڈاکٹر ثانیہ نے دبئی ایکسپو2020 میں گلوبل گولز ویک کی افتتاحی تقریب میں شرکت کی ، تقریب کا انعقاد دبئی ایکسپو 2020 اور اقوام متحدہ کے زیراہتمام کیا گیا۔

عالمی تقریب میں ایس ڈی جیز پر عمل یقینی بنانے کےلیے 30 عالمی رہنمااکٹھے ہوئے ، تقریب میں 2030 تک عالمی ترقی کےلیےلائحہ عمل پر غورکیا گیا۔

ڈاکٹر ثانیہ نےانسانی وسائل کی ترقی کے موضوع پر روشنی ڈالتے ہوئے کہا ڈیٹا اور ٹیکنالوجی پر مزید توجہ اور سرمایہ کاری کی ضرورت ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں