The news is by your side.

Advertisement

پاکستان نے غزنوی بیلسٹک میزائل کا کامیاب تجربہ کر لیا

راولپنڈی: پاکستان نے مختلف نوعیت کے وار ہیڈ لے جانے کی صلاحیت کے حامل غزنوی بیلسٹک میزائل کا کامیاب تجربہ کر لیا۔

آئی ایس پی آر کے مطابق پاکستان نے غزنوی بیلسٹک میزائل کا کامیاب تجربہ کر لیا ہے، یہ میزائل 290 کلو میٹر تک زمین سے زمین تک ہدف کو نشانہ بنا سکتا ہے، غزنوی بیلسٹک میزائل مختلف نوعیت کے وار ہیڈ لے جانے کی صلاحیت رکھتا ہے۔

آئی ایس پی آر کا کہنا ہے کہ اس میزائل تجربے کا مقصد دن اور رات کے وقت آپریشنل تیاریوں کو جانچنا تھا، ڈی جی ایس پی ڈی لیفٹیننٹ جنرل ندیم ذکی منج نے تجربے کا مشاہدہ کیا، میزائل کے تجربے کے موقع پر چیئرمین نیسکام اور دیگر اعلیٰ عسکری حکام بھی موجود تھے۔

صدر ڈاکٹر عارف علوی اور وزیر اعظم عمران خان نے کامیاب تجربے پر انجینئرز اور سائنس دانوں کو مبارک باد دی، چیئرمین جوائنٹ چیفس آف اسٹاف کمیٹی اور تینوں افواج کے سربراہان نے بھی ٹیم کو مبارک باد دی۔

نئے غزنوی بیلسٹک میزائل کے تجربے کے بعد پاکستان کا دفاع اور بھی مضبوط ہو گیا ہے۔ یاد رہے کہ پاکستان نے زمین سے زمین تک مار کرنے والے بیلسٹک میزائل غزنوی کا اس سے قبل کامیاب تجربہ 29 اگست 2019 کو کیا تھا۔ اس سے قبل زمین سے زمین تک مار کرنے والے میزائل شاہین ٹو کا کامیاب تجربہ کیا گیا تھا، شاہین ٹو بیلسٹک میزائل 1500 کلو میٹر تک ہدف کامیابی سے نشانہ بنا سکتا ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں