The news is by your side.

Advertisement

امریکا سے طیارے نہ ملےتو کہیں اورسےبھی خرید سکتے ہیں، سرتاج عزیز

اسلام آباد: مشیرخارجہ سرتاج عزیز نے امریکا کو دوٹوک الفاظ میں پیغام دےدیا، انہوں نے کہا کہ شکیل آفریدی پاکستان کا مجرم ہے رہائی کادباؤ مسترد کرتے ہیں،سرتاج عزیزنے ایف سولہ طیاروں پر پاکستان کاموقف بھی بتادیا۔

پاکستان نے شکیل آفریدی کی حوالگی پرامریکاکادباؤمستردکردیا، اسلام آباد میں تقریب سے خطاب کرتے ہوئے مشیرخارجہ نے دوٹوک الفاظ میں کہاشکیل آفریدی پاکستان کامجرم ہے۔

سرتاج عزیزنے ایف سولہ طیاروں پر پاکستان کاموقف بھی بتادیا،انہوں نے کہا کہ امریکا سے طیارے نہ ملے تو کہیں اورسے بھی خرید سکتےہیں۔

امریکی ترجمان کےبیان پرردعمل دیتےہوئےمشیرخارجہ نےکہافنانسنگ کا مسئلہ ہے،کولیشن سپورٹ فنڈزسے طیارے نہیں خرید سکتے، متبادل رقم کاانتظام کرناپڑے گا۔

امریکابھارت سول جوہری معاہدےپرتشویش کااظہارکرتےہوئےسرتاج عزیزکاکہناتھاایسےاقدامات برابری کی بنیادپرہونےچاہئیں،پاکستان کاایٹمی نظام ہرچیلنج کاجواب دینےکی صلاحیت رکھتاہے۔خطےمیں ایٹمی ہتھیاروں کی دوڑنہیں چاہتے ۔

طالبان وفدکی پاکستان یاتراکی تصدیق کرتے ہوئے مشیرخارجہ نےکہا دورہ افغان مفاہمتی عمل کاحصہ ہے،افغانستان میں استحکام کے لیے امریکاچین بھی کوشش کررہےہیں،افغانستان کےرویہ سےمایوسی ہوئی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں