The news is by your side.

Advertisement

زمبابوے کیخلاف سیریز، روحیل کی شمولیت، سرفراز کے باہر ہونے کا امکان

لاہور: زمبابوے کے خلاف سیریز کے لیے قومی ٹیم کے اسکواڈ کا اعلان کل کیے جانے کا امکان ہے، ٹیم میں نوجوان کھلاڑی خوشدل شاہ اور عبداللہ شفیق کی شمولیت کا امکان ہے۔

اے آر وائی نیوز کی رپورٹ کے مطابق سابق چیف سلیکٹر مصباح الحق نے نیشنل ٹی 20 کپ کے بعد اسکواڈ کا اعلان کرنے کا فیصلہ کیا تھا مگر وہ اپنے عہدے سے مستعفی ہوگئے، امکان ہے کہ پی سی بی پریس ریلیز کے ذریعے ٹیم کا اعلان کرے گا۔

ذرائع کے مطابق ون ڈے اور ٹی ٹوئنٹی سیریز کے لیے22 سے 23 کھلاڑیوں کے ناموں کا اعلان کیا جا سکتا ہے، سیریز سے قبل انٹرا سکواڈ ون ڈے میچز بھی پلان کیئے جا رہے ہیں۔

سیریز میں سابق کپتان شعیب ملک کو آرام دینے پر اتفاق کیا گیا ہے ، آل راؤنڈر فہیم اشرف کی شمولیت کے علاوہ عبد اللہ شفیق اور خوشدل شاہ کی بھی ٹیم میں شمولیت کا قوی امکان ہے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ نسیم شاہ کو فٹنس مسائل کے باعث آرام دیا جا رہا ہے، ان کی جگہ موسی خان کو اسکواڈ میں شامل کیا جا سکتا ہے، اس کے علاوہ تجربہ اور فارم کی بنیاد پر وہاب ریاض ٹیم میں برقرار رہ سکتے ہیں۔

ٹیم میں دوسرے وکٹ کیپر کے طور روحیل نذیر کا نام زیر غور ہے، جبکہ سرفراز احمد کا جگہ برقرار رکھنا مشکل ہے، سیریز میں بابر اعظم پہلی مرتبہ ون ڈے کرکٹ میں بھی قیادت کریں گے ۔

واضح رہے کہ پاکستان اور زمبابوے کی ٹیموں کے درمیان تین ون ڈے اور تین ٹی ٹوئنٹی میچز ہوں گے ، جبکہ زمبابوے ٹیم 20 اکتوبر کو پاکستان پہنچے گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں