ینگر وکٹورین آف دی ائیر کا ایوارڈ پاکستانی طالب علم نے اپنے نام کرلیا -
The news is by your side.

Advertisement

ینگر وکٹورین آف دی ائیر کا ایوارڈ پاکستانی طالب علم نے اپنے نام کرلیا

میلبرن : آسٹریلیا میں قابل قدر خدمات کے عوض پاکستانی نوجوان کو ’’ینگر وکٹورین آف دی ائیر‘‘ کے ایوارڈ سے نواز دیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق ہر سال کی طرح امسال بھی ملیبرن ٹاؤن حال میں مشہور سائنس دان ایلن فینکل کی 165 ویں سالگرہ کے موقع پر تقریب کا انعقاد کیا گیا جس میں شہریوں کو اعززات سے نوازا گیا، یہ تقریب آسٹریلیا کی ریاست ویکٹوریہ کے عوام نیو ساؤتھ ولاس سے علیحدگی کے موقع پر منائی جاتی ہے۔

پاکستانی نوجوان خرم خان، تین سال سے ملیبرن کی ایک یونیورسٹی میں حیاتیاتی ادویات کی تعلیم حاصل کررہے ہیں، جہاں وہ اپنی تعلیم کے ساتھ ساتھ سوڈانی آسٹریلین انٹیگریٹیڈ  نامی فلاحی تنظیم کے ساتھ بطور رضاکار اپنے فرائض سرانجاد دیتے ہیں۔

pakistani main

خرم خان کا کہنا ہے کہ اُن کو اس کام میں بہت لطف آتا ہے ، ویسے تو یہ ہم سب کی ذمہ داری ہے مگر  ہم میں سے بہت سے ایسے لوگ ہیں جنہیں اپنی اس ذمہ داری کے حوالے سے کوئی آگاہی نہیں ہے۔

pakistani 2

انہوں نے مزید کہا کہ رضاکارانہ فرائض کی انجام دہی کے دوران میں نے بہت کچھ سیکھا اور کوشش ہے کہ اس ذمہ داری کا احساس دوسروں میں بھی اجاگر کیا جائے۔

pakistani

واضح رہے ڈاکٹر ایلین فینکل مشہور آسٹریلوی سائنس دان نے اس کام کی ابتدا کی تھی، انہوں نے کہا تھا کہ ’’میں اپنے جسم میں موجود ہر ایک سیل کو وکٹوریہ سے مسنلک کرنا چاہتا ہوں، کیونکہ میں اس زمین میں پیدا ہوا اور  اس سرزمین کو فائدہ دینا چاہتا ہوں‘‘۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں