The news is by your side.

Advertisement

پاکستانی شہری ترکی کے ائیرپورٹ سے لاپتہ

لاہور:  پاکستانی شہری نظر حسین استبول کے ائیرپورٹ پراسرار طور پر لاپتہ ہوگیا وہ پاکستان سے روزگار کے سلسلے میں رومان جارہا تھا۔

نمائندہ اے آر وائی کے مطابق پاکستانی نوجوان ترکی ائیرلائن کے ذریعے لاہور ائیرپورٹ سے بذریعہ استنبول رومان جارہا تھا کہ اچانک ائیرپورٹ پہنچنے کے بعد اُس کا رابطہ اہل خانہ سے منتقطع ہوگیا۔

والد فاروق نظر کے مطابق میرا بیٹا 20 روز قبل لاہور سے رومان جانے کے لیے روانہ ہوا اور استنبول ائیرپورٹ تک وہ اہل خانہ سے رابطے میں رہا مگر اُس کے بعد سے رابطہ بالکل منقطع ہوگیا۔

اُن کا کہنا تھا کہ ہم نے ترکی کے شہر استنبول میں واقع پاکستانی سفارت خانے پر رابطہ کرنے کی کوشش کی مگر کوئی شنوائی نہ ہوسکے البتہ ترکش ائیرلائن جواب دیا کہ نظر حسین نے ائیرپورٹ پہنچنے پر بورڈنگ نہیں کروائی اور نہ ائیرپورٹ پر اُس کا کوئی ریکارڈ موجود ہے۔

نظر حسن کے صاحبزادے نے والد دس برس سے اٹلی کے شہر روم میں محنت مزدوری کررہے تھے اور وہ گزشتہ دنوں چھٹیوں پر پاکستان آئے ہوئے تھے، استنبول ائیرپورٹ کی انتظامیہ گمشدگی کے حوالے سے کوئی تعاون نہیں کررہی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں