The news is by your side.

سعودی عرب میں میوزیکل نائٹ کا انعقاد، راحت فتح علی خان کی پرفارمنس

اسلامی اتحاد کے سربراہ نے بھی شرکت کی

ریاض: سعودی عرب کے دارالحکومت میں میوزیکل نائٹ کا اہتمام کیا گیا جس میں بین الاقوامی شہرت یافتہ پاکستانی گلوکار راحت فتح علی خان نے سماں باندھ دیا۔

تفصیلات کے مطابق سعودی عرب کے دارالحکومت میں موجود پاکستانی سفارت خانے کی جانب سے پاک سعودی دوستی کے حوالے سے میوزیکل نائٹ کا اہتمام کیا گیا۔

شاہ فہد کلچر سینٹر کی جانب سے منعقدہ پروگرام میں بین الاقوامی شہرتِ یافتہ پاکستانی گلوکار کو مدعو کیا گیا تھا، راحت فتح علی خان نے تاریخ میں پہلی بار سعودی عرب میں پرفارم کیا۔

بشکریہ دانیال گیلانی

کلاسیکل گلوکار نے استاد نصرت فتح علی خان کی قوالیاں اور عارفانہ کلام پیش کیے جس سے حاضرین خوب محظوظ ہوئے اس کے علاوہ راحت فتح علی خان نے اپنے دیگر گانے بھی گائے۔

بشکریہ دانیال گیلانی

تقریب میں سعودی عرب میں مقیم پاکستانیوں نے بڑی تعداد میں شرکت کی اس کے علاوہ اسلامی اتحاد کے سربراہ اور سابق آرمی چیف جنرل (ر) راحیل شریف نے بھی شرکت کی علاوہ ازیں سعودی حکام اور پاکستانی سفیر سمیت دیگر ممالک کے سفیر بھی موجود تھے۔

بشکریہ دانیال گیلانی

پاکستانی سفیر ہشام بن صدیق کا کہنا تھا کہ پاکستانی میوزک دنیا بھر میں سنا جاتا ہے اور ہمیں فخر ہے کہ راحت فتح علی خان جیسے گلوکار ہمارے ملک کا ایسا سرمایہ ہیں جو دنیا بھر میں ملک کا نام روشن کر ررہے ہیں۔

اطلاعات کے مطابق پاک فوج کے سابق سپہ سالار کی آمد پر حاضرین نے پاکستان اور پاک فوج کے حق میں خوب نعرے بھی لگائے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں