The news is by your side.

Advertisement

افغان صورت حال: منیر اکرم نے عالمی برادری سے بڑا مطالبہ کردیا

نیویارک: اقوام متحدہ میں پاکستان کے مستقل مندوب منیر اکرم نے افغانستان صورت حال کو خطرناک قرار دیتے ہوئے عالمی برادری سے بڑی اپیل کردی ہے۔

تفصیلات کے مطابق اقوام متحدہ کی سیکیورٹی کونسل سے پاکستانی مندوب منیراکرم نے خطاب کرتے ہوئے افغانستان کی موجودہ صورت حال پر تفصیلی روشنی ڈالی، منیر اکرم نے کہا کہ افغانستان کو بیرونی امداد کی اشد ضرورت ہے، غیر یقینی صورت حال کے باعث لاکھوں افغان بھوک سے جنگ لڑ رہے ہیں۔

سیکیورٹی کونسل میں پاکستانی مندوب نے اس خدشے کا اظہار کیا کہ بیرونی امداد کےبغیر افغانستان ایک بار پھر غیر مستحکم ہوسکتاہے اور مہاجرین کا مسئلہ اور دہشت گردی پھرسےسراٹھاسکتےہیں۔

منیراکرم نے عالمی طاقتوں پر زور دیا کہ افغانستان کے منجمند اثاثوں کی فوری بحالی وقت کی اہم ضرورت ہے، افغانستان کےحوالےسےاقوام عالم کی تشویش سےآگاہ ہیں۔

گذشتہ روز اقوام متحدہ میں پاکستان کے مستقل مندوب منیر اکرم نے ایک بار پھر مقبوضہ کشمیر میں بھارتی ریاستی دہشت گردی کا پردہ چاک کیا تھا، اقوام متحدہ میں پاکستان کے مستقل مندوب نے جنوبی ایشیا میں دہشت گردی کی "ماں” بھارت کو قرار دیتے ہوئے کہا کہ بھارت مقبوضہ کشمیر کو ہندو اکثریتی علاقے میں تبدیل کرنا چاہتاہے، سلامتی کونسل مقبوضہ کشمیرمیں بھارتی فوج کے جرائم کانوٹس لے۔

منیراکرم نے کہا کہ مقبوضہ کشمیر میں پورے محلوں، شہری مراکز اور دیہاتوں کو تباہ کیا گیا، قابض بھارتی فوج 96 ہزار کشمیریوں کو قتل کرچکی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں