The news is by your side.

Advertisement

پاکستان کا اپنا خلائی پروگرام شروع کرنے کا فیصلہ

پاکستان نے اپنا خلائی پروگرام شروع کرنے کا فیصلہ کیا ہے، اس پروگرام کے ذریعے بلین ٹری سونامی سمیت پلاننگ ڈویژن کے تمام منصوبوں کو مانیٹر کیا جائے گا۔

اس حوالے سے گزشتہ روز وزیراعظم عمران خان نے وفاقی وزراء کے ہمراہ اسٹریٹجک پلانز ڈویژن کا دورہ کیا جہاں وزیر اعظم کو سپارکو کی جانب سے پاکستان کی خلائی صلاحیت کے بارے میں آگاہ کیا گیا۔

اس موقع پر وزیراعظم کو بریفنگ دی گئی کہ پاکستان اپنا خلائی پروگرام شروع کرے گا، بریفنگ میں بتایا گیا کہ اس پروگرام سے بلین ٹری سونامی منصوبے سمیت پلاننگ ڈویژن کے تمام منصوبوں کو مانیٹر کیا جائے گا۔

وفاقی وزرا اسد عمر، فواد چوہدری، حماداظہر، عمرایوب اور مشیر خزانہ حفیظ شیخ، معاون خصوصی ملک امین اسلم بھی وزیراعظم کے ہمراہ تھے، دورے کے موقع پر وزیراعظم عمران خان کو سپارکو کی جانب سے پاکستان کی خلائی صلاحیت کے بارے میں آگاہ کیا گیا۔

اس حوالے سے اے آر وائی نیوز کے پروگرام باخبر سویرا میں ڈائریکٹر انسٹی ٹیوٹ آف اسپیس سائنس اینڈ ٹیکنالوجی پروفیسر جاوید اقبال نے بتایا کہ پاکستان اسپیس سینٹر کے قیام کے بعد ہمارا ملک اسپیس ٹیکنالوجی میں خود کفیل ہوگا اور ہم نہ صرف سیٹیلائٹ بنائیں گے بلکہ لانچنگ پیڈ بھی بنائے جائیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں