The news is by your side.

Advertisement

پاکستانی آرٹسٹ نے ملیشین وزیر اعظم مہاتیرمحمد کی تصویر بنا ڈالی

اسلام آباد : پاکستانی آرٹسٹ نے یوم پاکستان پریڈ کے مہمان خصوصی ملیشیا کے وزیر اعظم مہاتیر محمد کا پورٹریٹ بناڈالا اور کہا مجھے یقین ہے کہ یہ تصویر پاکستان اور ملیشیا کے درمیان محبت اور خوشگوار تعلق کی نشانی کے طور پر کام کرے گی۔

تفصیلات کے مطابق پاکستانی آرٹسٹ وقاص شائق نے یوم پاکستان پریڈ کے مہمان خصوصی ملیشین وزیر اعظم مہاتیر محمد کو خراج تحسین پیش کرتے ہوئے پینسل سے پورٹریٹ تیار کرلی، وقاص شائق نے کہ تصویر مکمل ہونے میں 4دن لگے، بلیک اینڈ وائٹ بنایا ، درجنوں عالمی رہنماوں کی پورٹریٹ بنا چکا ہوں۔

پاکستانی آرٹسٹ نے ٹوئٹر پر مہاتیر محمد کی بنائی ہوئی تصویر شیئر کرتے ہوئے کہا تھا کہ مجھے یقین ہے کہ یہ تصویر پاکستان اور ملیشیا کے درمیان محبت اور خوشگوار تعلق کی نشانی کے طور پر کام کرے گی۔

یاد رہے سعودی ولی عہد محمد بن سلمان کے دورہ پاکستان میں چیئرمین سینیٹ نے ملاقات میں انھیں گولڈ پلیٹڈ بندوق اور پینسل سے تیار کردہ پورٹریٹ کا تحفہ پیش کیا تھا ، سعودی ولی عہدکی تصویر مصوروقاص شائق نے پینسل کی مددسے تیارکی تھی۔

اس سے قبل پاکستانی مصورہ رابعہ ذاکر نے شہزادہ محمد بن سلمان کا پورٹریٹ بنایا تھا اور ولی عہد کی آئل پینٹنگ سعودی سفیر کے حوالے کی تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں