The news is by your side.

Advertisement

لاہور ٹیسٹ میں پاکستان کو شکست، سیریز کینگروز کے نام

آسٹریلیا نے لاہور ٹیسٹ میں پاکستان کو 116 رنز سے شکست دیکر بینو قادر ٹرافی اپنے نام کرلی ہے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان کرکٹ ٹیم کے بیٹنگ لائن ایک بار پھر ناکام ثابت ہوئی، 351 رنز کے جواب میں 77 رنز کا شاندار آغاز ملنے کے باوجود قومی ٹیم کے بیٹنگ لائن لڑکھڑاگئی اور 235  رنز پر ڈھیر ہوگئی۔

امام الحق 70 اور کپتان بابراعظم کے 55 رنز کے علاوہ کوئی بھی بیٹر کینگروز بولرز کے خلاف مزاحمت نہ کرسکا، مڈل آرڈر بیٹر فواد عالم 11 اور محمد رضوان 0 پر آؤٹ ہوئے۔

عبداللہ شفیق 27، اظہر علی 17، ساجد خان 21، حسن علی 13 ، شاہین آفریدی 5 اور نسیم شاہ 1 رنز بناسکے۔

Image

آسٹریلیا کی جانب سے نیتھن لیون نے شاندار بولنگ کرتے ہوئے 5 کھلاڑیوں کو آؤٹ کیا، پیٹ کمنز نے تین کھلاڑیوں کو پویلین بھیجا،مچل اسٹارک اور کمیرون گرین کے حصے میں ایک ایک وکٹ آئی۔

لاہور ٹیسٹ میں فتح کے ساتھ ہی کینگروز ٹیم نے بینو قادر ٹرافی 0-1 سے اپنے نام کرلی، اس سے قبل سیریز کے دونوں میچز ڈرا ہوئے تھے۔

آسٹریلیا کی پہلی اننگز

لاہور ٹیسٹ میں آسٹریلیا نے ٹاس جیت کر پہلے بیٹنگ کا فیصلہ کیا تھا، مہمان ٹیم نے بیٹر عثمان خواجہ کے 91 رنز کی بدولت 391 رنز بنائے تھے، اسٹیو اسمتھ 59، کیمرون گرین 79، اور ایلکس کیرے 67 رنز بناکر نمایاں رہے تھے۔

پاکستان کی پہلی اننگز

آسٹریلیا کے 391 رنز کے جواب میں قومی ٹیم کے بیٹرز نے ناقص کارکردگی کے نتیجے میں 268 رنز بناکر آؤٹ ہوگئی تھی، عبداللہ شفیق 81، اظہر علی 78 اور کپتان بابراعظم کے 67 رنز کے باوجود قومی ٹیم آسٹریلیا کی پہلی اننگز 391 رنز برابر کرنے میں ناکام رہے جس کے باعث آسٹریلیا کو پاکستان کے خلاف پہلی اننگز میں 123 رنز کی برتری ملی تھی۔

آسٹریلیا کی دوسری اننگز

آسٹریلوی ٹیم نے اپنی دوسری اننگز میں عثمان خواجہ کی سینچری کی بدولت 227 رنز تین کھلاڑیوں کے نقصان پر اپنی اننگز ڈیکلیر کرنے کا اعلان کیا اور پاکستان کو جیت کے لئے 351 رنز کا ہدف دیا جسے قومی ٹیم حاصل کرنے میں ناکام رہی۔

ورلڈ ٹیسٹ چیمپئن شپ پوائنٹس

 دونوں ٹیموں کے درمیان بینو قادر ٹرافی سیریز کے تحت تین ٹیسٹ میچز پر مشتمل سیریز کھیلی گئی جو کہ آئی سی سی ٹیسٹ چیمپئن شپ کا حصہ تھی۔

ICC WTC Table March 20

آئی سی سی نے 23-2021 کے درمیان ہونے والے ٹیسٹ میچوں میں کامیابی حاصل کرنے والی ٹیموں کو 12 پوائنٹس دیئے جائیں گے، میچ ڈرا ہونے پر 4 پوائنٹس جبکہ میچ برابر(ٹائی) ہونے پر دونوں ٹیموں کو 6،6 پوائنٹس حاصل ہوں گے۔

ورلڈ ٹیسٹ چمپیئن شپ میں میں پوائنٹس ٹیبل پر نمبر کے لیے حاصل کردہ پوائنٹس کی شرح استعمال کی جائے گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں