The news is by your side.

Advertisement

فلسطین کا پاکستان کے لئے تحفہ

اسلام آباد : فلسطین نے پاکستان کو موبائل ہیلتھ یونٹس کا تحفہ بھجوادیا ، ،ڈاکٹر ظفر مرزا کا کہنا ہے کہ حکومت فلسطین اورعوام کے تہہ دل سے مشکور ہیں ، پاکستان ہر فورم پر فلسطینی بہن بھائیوں کیلئے آواز اٹھاتا رہے گا۔

تفصیلات کے مطابق برادر اسلامی دوست ملک فلسطین کےسفارتخانےمیں تقریب کا انعقاد کیا گیا ، معاون خصوصی ڈاکٹر ظفر مرزا، فلسطینی سفیر نے تقریب میں شرکت کی۔

ترجمان وزارت صحت کا کہنا ہے کہ فلسطین نے پاکستان کو موبائل ہیلتھ یونٹس کا تحفہ دیا ، فلسطینی سفیر نے موبائل ہیلتھ یونٹس ظفر مرزا کے حوالے کیں، ڈاکٹر ظفر مرزا نے کہا حکومت فلسطین اورعوام کے تہہ دل سے مشکورہیں، موبائل ہیلتھ یونٹ طبی سہولتوں سےمحروم علاقوں میں استعمال ہوگا۔

معاون خصوصی نے مزید کہا کہ حکومت پاکستان،قوم فلسطینی بہن،بھائیوں کیساتھ کھڑے ہیں، پاکستان ہر فورم پر فلسطینی بہن بھائیوں کیلئےآوازاٹھاتا رہے گا۔

یاد رہے  بین الاقومی یوم یکجہتی براۓ فلسطین کی تقریب سے خطاب میں وفاقی وزیر برائے ہوا بازی غلام سرور خان نے کہا تھا کہ پاکستان اسرائیل کی فلسطین سے مکمل انخلا کی حمایت کرتا ہے اور کرتا رہے گا، القدس الشریف فلسطین کا دارالحکومت ہے، پاکستان کی حکومت آزاد فلسطین کے قیام کی مکمل حمایت کرتی ہے۔

انہوں نے کہا تھا  کہ پاکستان اور فلسطین مضبوط اور تاریخی تعلقات رکھتے ہیں، پاکستانی پائلٹوں ن1967 ء اور1973 کی عرب اسرائیل جنگ میں حصہ لیا تھا، پاکستان نے پی ایل او کو فلسطین کا واحد نمائندہ تنظیم کے طور پر تسلیم کیا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں