site
stats
پاکستان

پاناما کیس کا فیصلہ عوام کے حق میں آرہا ہے‘شیخ رشید

اسلام آباد: عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید کا کہنا ہے کہ سپریم کورٹ کا جو بھی فیصلہ ہوگا وہ ہمیں قبول ہوگا تاہم پاناما کیس کا فیصلہ عوام کے حق میں آرہا ہے.

تفصیلات کے مطابق عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے مستقبل کی پیشن گوئی کی کہ پاناما کیس کا فیصلہ عوام کے حق میں آرہا ہے، جبکہ سپریم کورٹ کا جو بھی فیصلہ ہوگا وہ ہمیں قبول ہوگا.

انہوں نے مسلم لیگ ن کو شدید تنقید کرتے ہوئے کہا کہ یہ لوگ اسٹیپ ڈاؤن اورعوام سے لڑنے کی تیاری کررہےہیں، بلف گیم مت کھیلو، جان لوکہ فیصلہ عوام کے حق میں آرہا ہے۔

یاد رہے کہ  اس سے قبل شیخ رشید اس نوعیت کا اظہار آر وائی نیوز کے سے وابستہ  صحافی ارشد شریف کے شو پاور پلے میں بھی کر چکے ہیں، ان کا کہنا تھا کہ پاناما کیس میں سپریم کورٹ کا ایسا فیصلہ آئے گا کہ لوگ مثالیں دیں گے۔

خیال رہے کہ سپریم کورٹ آف پاکستان نے پانامالیکس سےمتعلق درخواستوں پر فیصلہ محفوظ کرلیا ہے، جسٹس آصف سعید کھوسہ کی سربراہی میں عدالت عظمیٰ کے پانچ رکنی لارجر بینچ نے پاناماکیس کی سماعت کے دوران ریمارکس دیتے ہوئے کہا کہ پاناما کیس کا فیصلہ دلائل پرغورکرنے کے بعد تحریری صورت میں جاری کیا جائے گا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top