The news is by your side.

Advertisement

پنجگور ایئر پورٹ :کچے میں اترنے والے طیارے کو اڑنے کی اجازت نہ مل سکی

کراچی : پنجگور ایئر پورٹ پر بریک فیل ہونے کے باعث کچے میں اتر جانے والا اے ٹی آر طیارہ تاحال واپس کراچی نہ پہنچ سکا، پی آئی اے طیارہ ساز کمپنی کی اجازت کی منتظر ہے۔

تفصیلات کے مطابق دو روز قبل پنجگور میں پی آئی اے کے اے ٹی آر طیارہ کے کچے میں اترنے کا معاملہ ابھی تک انجام کو نہ پہنچ سکا، مرمت کے بعد اےٹی آر طیارہ دو روز گزرنے کے باوجود کراچی نہ پہنچ سکا۔

اس حوالے سے ذرائع کا کہنا ہے کہ پی آئی اے انجینئرز نے اے ٹی آر طیارے کو اڑان بھرنے کے قابل کردیا اور معائنے کے بعد سی اے اے نے بھی طیارے کو اڑان کی اجازت دے دی تاہم طیارہ ساز کمپنی نے تاحال پی آئی اے کو طیارہ اڑانے کی اجازت نہیں دی۔

ترجمان پی آئی اے کا کہنا ہے کہ حادثے کے بعد طیارہ ساز کمپنی کی اجازت سے ہی طیارہ منتقل کیا جاتا ہے، مرمت کے بعد پی آئی اے انتظامیہ طیارہ ساز کمپنی کی اجازت کی منتظر ہے، اجازت ملتے ہی منگل کو طیارہ کراچی کے لئےروانہ کردیا جائےگا۔

مزید پڑھیں: پنجگور ایئرپورٹ پر پی آئی اے کا طیارہ بریک فیل ہونے کے باعث حادثے کا شکار ہوا

واضح رہے کہ پی آئی اے کی پرواز پی کے517رن وے پر لینڈنگ کے دوران کچے میں اترگئی تھی، طیارہ حادثے کے بعد سی ای او نے واقعے کی تحقیقات کاحکم دیا تھا، سول ایوی ایشن اورپی آئی اے انتظامیہ طیارہ حادثے کی مشترکہ تحقیقات کررہی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں