The news is by your side.

Advertisement

عمران خان آف شور کمپنیوں کےبابا آدم ہیں، پرویز رشید

اسلام آباد : وزیراطلاعات و نشریات پرویز رشید نے کہا ہے کہ عمران خان آف شور کمپنیوں کےبابا آدم ہیں، انہیں اپنی وکٹیں اور رنز یاد ہیں تو آف شورکمپنی کیسےبھول گئے۔ کتنی آمدنی ہوئی کتنی جائیداد بنائی۔

یہ بات انہوں نے اسلام آباد میں پریس کانفرنس کرتے ہوئےکہی، پریس کانفرنس میں پرویزرشید نےچئیر مین تحریک انصاف کو مخاطب کرتے ہوئے پوچھا کہ بتائیں کتنی آمدنی ہوئی کتنی جائیدادیں بنائیں۔

پرویزرشید نےکہا کہ الزامات لگانےوالے اپنے گریبان میں جھانکیں، پی ٹی آئی کے چھ ارکان کی اپنی آف شورکمپنیاں ہیں۔

وزیراطلاعات نے کہا کہ عمران خان کے مطابق آف شور کمپنی اس لیے بنائی جاتی ہے کہ لوٹی ہوئی دولت کو چھپایا جا سکے،منی لانڈرنگ کو چھپایا جائے اور ٹیکس بچایا جائے۔اب عمران خان ،علیم خان ،جہانگیر ترین ،عمران خان کی محترمہ بہن،اور دوصوبائی وزیروں کےساتھ تحریک انصاف وہ جماعت بن گئی ہے جس کے سب سے زیادہ لوگ آف شورکمپنیوں کے مالک ہیں۔

انہوں نے کہا اس کا مطلب بقول عمران خان یہ ہوا کہ ان سب نے ٹیکس بچائے ،منی لانڈرنگ کی، مذکورہ چھ افراد اور ان کی کمپنیاں بقول عمران خان کے ٹیکس چھپانے،ٹیکس بچانے اور منی لانڈرنگ کی اور دولت چھپائی۔

عمران خان کواپنی وکٹیں اوررنز یادہیں،آف شورکمپنی کیسےبھول گئی پرویزرشید کا کہنا تھا کہ وائٹ کالرکرائم کرنےوالےعمران خان کےدائیں بائیں نظرآتےہیں۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں