The news is by your side.

Advertisement

بھارت، دوران پرواز طیارے کو حادثہ، تین مسافر زخمی

نئی دہلی: بھارتی دارالحکومت سے پروان بھرنے والے جہاز کو پرواز کے دوران حادثہ پیش آیا جس کے نتیجے میں خاتون سمیت تین مسافر زخمی ہوگئے۔

بھارتی میڈیا کے مطابق ایئرانڈیا طیارے کی پرواز ریاست امرتسر سے دارالحکومت نئی دہلی جارہی تھی کہ اسی دوران طیارے کی کھڑی کا فریم نکل گیا جس کے نتیجے میں خاتون اور تین مسافر زخمی ہوئے۔

بھارتی میڈیا کے مطابق یہ حادثہ 19 اپریل جمعرات کو پیش آیا جسے انتظامیہ کی جانب سے چھپانے کی کوشش کی گئی مگر طیارے میں سوار مسافر نے ویڈیو بنا کر سوشل میڈیا پر شیئر کی تو معاملہ ذرائع ابلاغ تک پہنچا۔

حادثے کے نتیجے میں زخمی ہونے والی خاتون اور دیگر مسافروں کو نئی دہلی ائیرپورٹ سے فوری طور پر  سے اسپتال منتقل کیا گیا جہاں انہیں طبی امداد دی گئی، خاتون کے سر پر آنے والے زخم شدید تھے جن کی وجہ سے ان کے ٹانکے لگے۔

بھارتی میڈیا کے مطابق طیارے کو حادثہ اُس وقت پیش آیا جب کہ 21 ہزار فٹ کی بلندی پر پرواز کررہا تھا، کھڑی کا فریم ٹوٹنے اور مسافروں کے زخمی ہونے کے بعد مسافر خوفزدہ ہوگئے جنہیں بمشکل سنبھالا گیا جبکہ جہاز میں موجود طبی عملے نے تمام زخمیوں کو فوری طبی امداد بھی فراہم کیں۔

سول ایوی ایشن کے حکام کا کہنا ہے کہ پرواز کے دوران طیارے کی کھڑی نکلنے کا تعلق موسمی خرابی سے نہیں بلکہ یہ انتظامیہ کی غفلت کا نتیجہ ہے، مذکورہ کمپنی کے خلاف مسافروں کی حفاظت نہ کرنے کے قانون کے تحت کارروائی کی جائے گی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں