The news is by your side.

Advertisement

خاتون کی جلد بازی، ریلوے اسٹیشن پر دل دہلا دینے والا حادثہ (ویڈیو بچے نہ دیکھیں)

حیدرآباد: بھارتی ریاست تلنگانا کے ایک ریلوے اسٹیشن پر خاتون کی جلد بازی نے ایک دل دہلا دینے والے منظر کو جنم دیا، جو اسٹیشن پر لگے سی سی ٹی وی کیمرے میں قید ہو گیا۔

تفصیلات کے مطابق تلنگانا کے شہر سکندر آباد کے ریلوے اسٹیشن پر جمعے کی صبح ایک خاتون نے بھاگ کر چلتی ٹرین میں چڑھنے کی کوشش کی اور وہ بری طرح گر کر ٹرین کے پہیوں کے نیچے آ کر کچلے جانے سے بال بال بچی۔

سی سی ٹی وی فوٹیج میں دیکھا جا سکتا ہے کہ ریلوے اسٹیشن پر ریل گاڑی چل پڑی، پولیس اہل کار حفاظت کے لیے مستعد ہیں، اور ایسے میں برقع اوڑھے ایک خاتون بھاگتی ہوئی آتی ہے اور ٹرین میں چڑھنے کی کوشش کرتی ہے۔

ریلوے پروٹیکشن فورس کے اہل کار، جن کی شناخت بعد میں دنیش سنگھ کے نام سے ہوئی، اور جنھیں حکام کی جانب سے مستعدی اور حاضر دماغی سے خاتون کی جان بچانے پر ایوارڈ بھی دیا گیا، نے خاتون کی رہنمائی کی کہ یہاں سے چڑھیں، اور ساتھ ہی ان پر نگاہ بھی رکھی۔

لیکن نسیم بیگم نامی خاتون نے نہایت جلد بازی کا مظاہرہ کرتے ہوئے ٹرین کے دروازے میں چھلانگ لگا کر چڑھنے کی کوشش کی اور وہ توازن برقرار نہ رکھ سکیں، اگلے لمحے وہ خوف ناک طور پر چلتی ٹرین اور پلیٹ فارم کے درمیان خالی جگہ میں گر گئیں۔

وہ بلاشبہ آہنی پہیوں کے نیچے آ کر کچلی جاتی لیکن دروازے پر موجود ایک مسافر نے ان کا ہاتھ جلدی سے تھام لیا، اور دوسری طرف سے پولیس اہل کار نے لپک کر انھیں پکڑ لیا، اور انھیں کھینچ کر نیچے گرنے سے بچا لیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں