The news is by your side.

Advertisement

بھارت سے آئے مسافروں کو اسکریننگ کے بعد کرتارپور پر آنے کی اجازت ہوگی

اسلام آباد: ترجمان وزارت صحت کا کہنا ہے کہ کرتارپور پر بھارت سے آئے مسافروں کو اسکریننگ کے بعد آنے کی اجازت ہوگی۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان کی ہدایت پر قومی رابطہ کمیٹی کا ڈاکٹر ظفر مرزا کی زیرصدارت اجلاس ہوا جس میں ویڈیو لنک کے ذریعےصوبوں کے وزرائے اعلیٰ نے اجلاس میں شرکت کی۔ ڈی جی آئی ایس پی آر بھی اجلاس میں شریک ہوئے۔

ترجمان وزارت صحت کا کہنا تھا کہ اجلاس میں قومی سلامتی کمیٹی کے فیصلوں پر عملدرآمد کاجائزہ لیاگیا، قومی سلامتی کمیٹی اجلاس کے فیصلوں پر فوری عملدرآمد ہوگیا۔

ترجمان کا کہنا تھا کہ کرتارپور پر بھارت سے آئے مسافروں کی اسکریننگ کے بعد آنے کی اجازت ہوگی۔ انہوں نے کہا کہ یہ ایک قومی چیلنج ہے، نمٹنے کے لیے قومی ایکشن پلان پرعملدرآمدیقینی بنایا جا رہا ہے۔

ترجمان وزارت صحت نے کہا کہ عوام کو تحفظ دینے کے لیے مل کر ہرممکن وسائل بروئے کار لا رہے ہیں، وفاق،صوبے، متعلقہ ادارے کسی بھی صورتحال سے نمٹنے کے لیے تیار ہیں۔

انہوں نے کہا کہ تمام لینڈ کراسنگ 2 ہفتے کے لیے بند ہیں، پوائنٹس آف انٹریز کو مزید بہتر اور مضبوط بنایا جا رہا ہے،عوام کو خوفزدہ ہونےکی ضرورت نہیں، احتیاطی تدابیر اور ذمہ داری کا مظاہرہ کرنا چاہیے۔

ترجمان کے مطابق پاکستان میں اب تک کرونا کے 29 کیس رپورٹ ہوئے، گلگت بلتستان میں کرونا کی تشخیص کی سہولت فراہم کی جا رہی ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ کرونا سے متعلق معلومات کے لیے ہیلپ لائن 1166 پر رابطہ کریں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں