The news is by your side.

Advertisement

’پنجاب میں کرونا مریض صحت یاب ہوکر اپنے گھروں کو واپس جارہے ہیں‘

لاہور: وزیرصحت پنجاب یاسمین راشد نے کہا ہے کہ صوبے میں کرونا مریض صحتیاب ہوکر اپنے گھروں کو واپس جارہے ہیں ، ڈاکٹرز اور طبی عملہ مریضوں کی دن رات خدمت میں مصروف ہیں۔

تفصیلات کے مطابق وزیرصحت پنجاب نے اپنے دفتر میں نجی فلاحی تنظیموں کے نمائندگان سے ملاقات کی، اس موقع پر نجی فلاحی تنظیموں نے مستحق افراد کے لیے 15ہزار صابن عطیہ کیے۔

ڈاکٹریاسمین راشد نے نجی فلاحی تنظیموں کے امدادی سامان کی کاوش کو سراہا۔ اس موقع پر ان کا کہنا تھا کہ مستحق طبقات کے لیے امدادی سامان دینے کی کاوش کو سراہتے ہیں، مخیر ادارے اور حضرات اہم کردار ادا کررہے ہیں، لاک ڈاؤن سے بے روزگار افراد کی بحالی کا کام جاری ہے۔

پاکستان میں کرونا کے مصدقہ کیسز کی تعداد 13328 ہو گئی، 281 جاں بحق

انہوں نے کہا کہ بطور قوم کروناوائرس کے خلاف جنگ کو جیتنا ہے، روزانہ کی صورت حال عوام سے شیئر کی جارہی ہیں، ہمیں مشکل وقت میں ایک دوسرے کا ساتھ دینا ہے، پنجاب میں کرونا مریضوں کا بہترین علاج جاری ہے۔

خیال رہے کہ این سی او سی کے مطابق ملک کے مختلف شہروں میں اس وقت کرونا کے ایکٹو کیسز کی تعداد 10 ہزار 018 ہے، پاکستان میں 24 گھنٹوں کے دوران کرونا کے 605 نئے کیسز رپورٹ ہوئے، جب کہ اب تک 3029 مریض وائرس سے لاحق ہونے والی بیماری سے صحت یاب ہو چکے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں