The news is by your side.

Advertisement

پی سی بی کا سخت مؤقف، بنگلادیش کرکٹ بورڈ پریشان

لاہور: بنگلادیش کرکٹ ٹیم کے دورہ پاکستان سے متعلق پاکستان کرکٹ بورڈ(پی سی بی) کے سخت مؤقف سے بنگلادیش کرکٹ بورڈ پریشان ہوگیا۔

تفصیلات کے مطابق پی سی بی نے مکمل دورہ نہ کرنے پر بنگلادیش کرکٹ بورڈ (بی سی بی) کو خط لکھ دیا، اور خط میں انتہائی سخت مؤقف اختیار کیا گیا ہے۔ خیال رہے کہ بنگلادیش دورہ پاکستان کے لیے مکمل ٹیم نہیں بھیجنا چاہتا جس پر پاکستان کو شدید تشویش ہے۔

ذرائع پی سی بی کا کہنا ہے کہ پاکستانی بورڈ کے مؤقف پر جواب کے لیے بنگلادیش کے پاس کوئی مضبوط دلائل موجود نہیں ہیں، پی سی بی کے مضبوط مؤقف پر بنگلادیش بورڈ مشکل میں پڑگیا۔

بنگلادیش بورڈ نے تاحال پی سی بی کو خط کا جواب نہیں دیا۔ پاکستان کی جانب سے لکھے گئے خط کے متن میں کہا گیا ہے کہ بنگلادیش کا مکمل دورہ نہ کرنا منظورشدہ سیکیورٹی پلان کی نفی ہوگی۔

پی سی بی نے بنگلادیش کو سیریز کا شیڈول بھیج دیا

خط کے مطابق بنگلادیش کی 2ٹیمیں پاکستان آسکتی ہیں تو تیسری مکمل دورہ کیوں نہیں کرسکتی؟ البتہ پاکستان کرکٹ بورڈ بنگلادیش کرکٹ ٹیم کے مکمل دورہ پاکستان کے لیے پر امید ہے۔

خیال رہے کہ حال ہی میں بی سی بی نے دورہ پاکستان پر صرف ٹیسٹ میچ کھیلنے کی خواہش کا اظہار کیا تھا جس پر پاکستان شدید برہم ہے، ذرائع کے مطابق رواں ہفتے بنگلادیش کرکٹ ٹیم کے دورہ پاکستان کا اعلان ہونے کا امکان ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں