منگل, جون 18, 2024
اشتہار

پی ڈی ایم دھرنا، متعدد شرکا کے ساتھ ‘دو ہاتھ ‘ ہوگیا

اشتہار

حیرت انگیز

اسلام آباد: پی ڈی ایم و اتحادی حکومت کے دھرنے سے موبائل چوروں کی چاندی ہوگئی۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق پی ڈی ایم حکومت کے دھرنے چند گھنٹے ہی جاری رہا، اس دوران موبائل چوروں کی چاندی ہوگئی 100 سے زائد شرکا اپنے قیمتی موبائل فون سے محروم ہوگئے۔

رپورٹ کے مطابق تھانہ سیکریٹریٹ میں موبائل چوری کی 100 سے زائد درخواستیں موصول ہوئیں ہیں، پولیس نے درخواستوں پر قانونی کارروائی کا آغاز کردیا ہے۔

- Advertisement -

واضح رہے کہ گذشتہ روز پی ڈی ایم نے ڈی چوک کے سامنے دھرنا دیا تھا، دھرنے سے نائب صدر مسلم لیگ (ن) مریم نواز، پی ڈی ایم سربراہ مولانا فضل الرحمان، انس نورانی سمیت دیگر قائدین نے خطاب کیا تھا۔

یہ بھی پڑھیں: پی ڈی ایم نے دھرنا ختم کرنے کا اعلان کردیا

مریم نواز نے چیف جسٹس سپریم کورٹ عمر عطابندیال سے استعفے کا مطالبہ کرتے ہوئے کہا کہ جب تک یہ شخص نہیں جاتا الیکشن نہیں ہونگے۔

مولانا فضل الرحمان نے اپنے خطاب میں چیف جسٹس عمر عطا بندیال پر شدید تنقید کرتے ہوئے کہا کہ ججز عمران خان کے سہولت کار بنے ہوئے ہیں، اگر انہیں سیاست کا اتنا ہی شوق ہے تو استعفے دے کر میدان میں آجائیں۔

دھرنے سے اویس نورانی نے بھی خطاب کیا، اپنے خطاب میں انہوں نے کہا کہ کراچی میں12 مئی کولاشیں گری تھیں،انصاف کیوں نہیں دیاگیا، کراچی کوضیاالحق نےالطاف حسین دیااوراب پنجاب کوعمران خان دیاگیا۔

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں