The news is by your side.

Advertisement

ڈونلڈ ٹرمپ نے کورونا کی وبا کے سامنے ہتھیار ڈال دیئے، جوبائیڈن

واشنگٹن : امریکی صدارتی انتخابات میں ڈیموکریٹک امیدوار جوبائیڈن نے کہا ہے کہ صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے کورونا وائرس کی وبا کے سامنے ہتھیار ڈال دیئے ہیں۔

امریکا میں3نومبر کو ہونے والی صدارتی انتخاب کے لیے صدر ڈونلڈ ٹرمپ اور ڈیموکریٹک امیدوار جوبائیڈن کی انتخابی مہم آخری ہفتے میں داخل ہوگئی ہے جبکہ کوویڈ-19 کے کیسز میں بھی اضافہ ہورہا ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ایجنسی کی رپورٹ کے مطابق امریکی نائب صدر مائیک پینس نے اتوار کے روز اپنے عملے میں کوویڈ 19 پھیلنے کے باوجود انتخابی مہم چلائی۔

وائٹ ہاؤس کے چیف آف اسٹاف نے تصدیق کرتے ہوئے بتایا کہ مائیک پینس کے عملے کے متعدد سینئر افسران کا کوویڈ 19 ٹیسٹ مثبت آیا یے۔ جس کے باعث جوبائیڈن نے صورتحال کا فائدہ اٹھاتے ہوئے بیان جاری کردیا۔

ڈیموکریٹک امیدوار جوبائیڈن نے صورتحال کا فائدہ اٹھاتے ہوئے بیان جاری کردیا انہوں نے امریکی صدر پر نکتہ چینی کرتے ہوئے کہا کہ ٹرمپ نے وبا کے آگے ہتھیار ڈال دیے ہیں اور اس وجہ سے امریکا میں اب تک تقریباً 2 لاکھ 25 ہزار افراد ہلاک ہوچکے ہیں۔

واضح رہے کہ گذشتہ دو روز کے دوران امریکہ میں کوویڈ19کے سب سے زیادہ کیس رجسٹرڈ ہوئے۔ تازی ترین اطلاعات کے مطابق اس عالمی وبا کی وجہ سے جس نے تقریبا 225،000 امریکیوں کو موت کی آغوش میں پہنچایا اور لاکھوں امریکیوں کو بے روزگار کردیا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں